تاریخ انتشار۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 271787
//حرکت ابتکاری مجمع تقریب در انسجام ملی و اسلامی(1)//

اعضاي اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي با امام جمعه پاوه ديدار كردند

جمعي از اعضاي اتحاديه جوانان تقريبي به منظور رساندن پيام همبستگي جوانان إيراني به مردم مسلمان و مرزدار پاوه وارد اين شهر شدند و در نخستين برنامه خود با ماموستا قادري امام جمعه اين شهر ديدار كردند.
اعضاي اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي با امام جمعه پاوه ديدار كردند
به گزارش خبرنگار تقريب از پاوه، عصر امروز اعضاي اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي در بيت امام جمعه پاوه با وی ديدار كردند.

وحيد يامين پور از اعضاي اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي در اين ديدار اظهار كرد: پس از حوادث تروريستي ١٢رمضان تهران متاسفانه شاهد هجمه هايي عليه هموطنان كرد زبانمان بوديم كه دل هموطنان كرد زبانمان در غرب كشور به ويژه در منطقه اورامان و شهر پاوه را به درد آورد.

وي افزود: براي إعلام همبستگي ايرانيان با هم وطنان أهل سنت و كردزبان راهي شهر پاوه شده ايم و در قالب اين كاروان مي خواهيم به جهانيان إعلام بداريم كه زندگي مسالمت آميز و سرشار از انسجام و اتحاد بين اقوام و مذاهب اسلامي و مردم كردزبان با ديگر هموطنان إيراني كه در طول قرون متمادي جريان داشته است با اين توطئه افكني خدشه دار نخواهد شد.

ماموستا قادر قادري امام جمعه پاوه نيز در اين ديدار از حضور كاروان اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي در منطقه اورامان تقدير كرد و افزود: حضور اين كاروان مايه دلگرمي مردم منطقه است و اميدواريم اين كاروان پيام انزجار مردم اورامان و شهر پاوه را از جنايات تروريستي تهران به گوش همه ايرانيان برسانند.

ماموستا قادري افزود: ما بر اين باوريم كه هر كردي كه وارد داعش شود ديگر كرد نيست و با ما كردهاي أهل سنت هيچ قرابتي نخواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: حساب أهل سنت ايران از گروه هاي تروريستي همچون داعش جداست و از مسؤولان كشوري خواستاريم كه در اين خصوص نقش بيشتري را إيفا كنند و دشمن را قوي بشمارند و توطئه هاي انان را با جديت دنبال كنند.

كاروان اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي در ادامه حضور خود پس از اقامه نماز عشا در مسجد قبا پاوه با أقشار مختلف مردم اورامان ديدار خواهند كرد و پيام انسجام و اتحاد مردم ايران را به مردم كرد زبان أهل سنت اين منطقه ارائه خواهند كرد.

اقايان سيد كميل باقرزاده، حميد رضا غريب رضا، ابراهيم رازيني، محمد مهدي خالقي، وحيد يامين پور اعضاي كاروان إعزامي اتحاديه جوانان مسلمان تقريبي به منطقه اورامانات و شهر پاوه هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcjove8auqeaaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی