تاریخ انتشار۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 284585
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

حضور حماسی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اوج وحدت و همدلی مردم ایران بود

تنا - استان گلستان
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان، گفت: حضور حماسی و سلحشورانه رزمندگان اسلام در دوران 8 ساله دفاع مقدس اوج وحدت و همدلی مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حضور حماسی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اوج وحدت و همدلی مردم ایران بود
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، سرهنگ «عباس حسن نیا» در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به شرکت همه اقوام و مذاهب مختلف ایرانی در دفاع مقدس، این ایام می تواند از عوامل وحدت آفرین برای ملت ایران محسوب شود.

به گفته وی؛ با استفاده از ارزش ها و ظرفیت های بالایی که دوران دفاع مقدس از آن برخوردار است می تواند نقش کلیدی و راهبردی در همدلی و اتحاد بیشتر مردم داشته باشد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه رزمندگان دوران جنگ تحمیلی مبدع و مخترع روش جدیدی برای کشور بودند که می تواند سال های سال کشور را از تهدیدات دشمنان مصون نگه دارد، تصریح کرد: سبک دفاع و نحوه جنگیدن نیروهای اسلام امروز برای همه مظلومان جهان می تواند درسی بزرگ باشد.

وی، افزود: مدافعان حرم با تاسی از ارزش های اخلاقی و منش بلند رزمندگان اسلام رسم شاگردی آنها را به جای می آورند.

به گفته وی؛ تاثیر ارزش های اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس
برای دوست و دشمن به عینه مشهود بود.

سرهنگ حسن نیا از اجرای بیش از 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 250 برنامه شاخص است که با رژه نیروهای مسلح در روز جمعه 31 شهریور ماه آغاز می شود.

وی، ادامه داد: برگزاری یادمان های دفاع مقدس، همایش یاران رمضانی، سخنرانی در مصلی های نماز جمعه، دیدار و تقدیر از خانواده شهداء، برپایی مسابقات ورزشی، نشست های علمی، دیدار با علمای شاخص اهل سنت و نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس از مهمترین برنامه ها است.

به گفته وی؛ برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با همزمان شدن با ماه محرم، رنگ و بوی عاشورایی خواهد داشت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با اعلام اینکه اراده استانی بر تکمیل «مرکز فرهنگی دفاع مقدس» در تپه نورالشهداء استوار است، ابراز کرد: این مجتمع فرهنگی که از سال 90 ساخت آن شروع شده با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی، افزود: به دنبال ثبت ملی این مرکز فرهنگی هستیم و ماندگاری مسافر و گردشگر در صورت تکمیل شدن آن می تواند چند ساعت بیشتر شود.

به گفته وی؛ در سال گذشته 38 استاد درس دفاع مقدس را برای 2 هزار و 670 دانشجوی دانشگاه های استان تدریس کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcjoxe8iuqeoiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی