تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 200280
//آخرین تحولات فلسطین//

فراخوان صهیونیستها برای یورش به مسجدالاقصی/ تشدید تنش در کرانه باختری/آماده باش پلیس رژیم صهیونیستی

گروهی از صهیونیست ها از شهرک نشیان خواستند تا امروز (یکشنبه) به مسجدالاقصی یورش ببرند.
فراخوان صهیونیستها برای یورش به مسجدالاقصی/ تشدید تنش در کرانه باختری/آماده باش پلیس رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گروه موسوم به "اتحادیه سازمان ها و گروههای هیكل" (معبد ادعایی صهیونیستها) از شهرك نشینان خواستند تا عملیات یورش های گروهی به مسجدالاقصی را امروز اجرا كنند.
 
گروههای صهیونیستی كار فراخوان در شبكه اجتماعی فیسبوك را آغاز كرده اند.
 
گروههای فلسطینی نیز در مقابل خواستار بسیج عمومی فلسطینی ها در مسجد الاقصی و آماده باش برای مقابله با یورش یهودیان تندرو شدند.
 
تشدید تنش در کرانه باختری

مقام های فلسطینی از افزایش تنش میان فلسطینیان و شهرک نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری خبر دادند.
 عبدالعظیم وادی شهردار قصره در جنوب نابلس دیروز (شنبه) از حمله شهرک نشینان صهیونیست به کشاورزان فلسطینی حین کار در مزارعشان خبر داد.
 
به گفته وی، به دنبال این یورش، فلسطینیان با صهیونیست های مهاجم درگیر شدند که با افزایش درگیری نظامیان صهیونیست وارد عمل شدند و  با هدف حمایت از شهرک نشینان فلسطینیان را سرکوب کردند که در نتیجه تیراندازی دو فلسطینی زخمی شدند.
 
وادی به حمله جمعه گذشته صهیونیست های افراطی اشاره کرد و افزود حملات شهرک نشینان به روستاها و شهرهای فلسطینیان در کرانه باختری درماه های اخیر افزایش یافته است. 
 
بیم ازاعتراضات مردمی پلیس رژیم صهیونیستی را به حال آماده باش درآورد
 
گزارشها حاکیست پلیس رژیم صهیونیستی از بیم اعتراضات مردمی ناشی از قتل کودک شیرخواره فلسطینی، همه نیروهای خود در سراسر اراضی فلسطین را به حال آماده باش درآورد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی 'جروزالم پست'، پلیس اسرائیل دربیانیه ای اعلام کرد، این اولین بار است که به منظور افزایش حس امنیت همگانی، اقدام به استقرار هزاران پلیس، گارد مرزی ونیروهای داوطلب پلیس درمراکز تفریحی سراسر اسرائیل کرده است.
 
شهرک نشینان صهیونیست بامداد جمعه با حمله به روستایی در کرانه باختری و آتش زدن یک خانه، 'علی سعد دوابشه' کودک شیرخواره 18 ماهه فلسطینی را زنده در آتش سوزاندند. این جنایت با موج محکومیت جهانی رو به رو شد وافکار عمومی درانتظار محاکمه ومجازات عاملان این جنایات است .
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcjoye8yuqey8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی