تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 180283

دوستان فلسطین به کجا می روند؟

تنا-لندن
به نظر این فعال ضد اشغال فلسطین، اسرائیل توانسته است با مهارکردن زیر ساخت های اشغال فلسطین،آن را به مناطق فلسطینی نشین گسترش دهد و حتی به دیگر کشورها، از جمله انگلیس صادر کند.
دوستان فلسطین به کجا می روند؟
روث ادموندز (RUTH EDMONDS ) از کمیته اسرائیلیان برای مخالفت با ویرانی خانه ها (ISRAELI COMMITTEE AGAINST HOUSE DEMOLITIONS) درباره اوضاع فلسطینیان تحت اشغال صهیونیستها، در منچستر انگلیس سخنرانی می کند.
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، این سخنرانی با عنوان "فلسطین واسرائیل : کجاییم و به کجا میرویم؟" قرار است دوشنبه 6 بهمن برگزار شود.
خانم روث ادموندز که هوادار حقوق فلسطینیان است، درباره مشکلات مخالفان اشغال ، تشریح وضعیت عمومی فلسطین، بررسی زیر ساخت اشغال فلسطین و موقعیت جهانی فلسطین سخنرانی خواهد کرد.
به نظر این فعال ضد اشغال فلسطین، اسرائیل توانسته است با مهارکردن همین زیر ساخت ها، اشغال را به مناطق فسطینی نشین گسترش دهد و ساختار امنیتی و زیر ساخت های اشغال را به دیگر کشورها، از جمله انگلیس صادر کند.
روث ادموندز در سخنرانی اش قرار است به این پرسش ها پاسخ دهد :
دوستان فلسطین به کجا می روند؟ مفهوم صلح عادلانه در فلسطین، چیست؟ برای تحقق عدالت در فلسطین، چه چیزی باید اتفاق بیفتد؟ انتخابات به منظور برقراری برابری واقعی در آینده، چگونه باید صورت گیرد؟ پیامد اقداماتی همچون سرمایه گذاری نکردن در اسرائیل و تحریم کالاهای اسرائیلی، چه بوده است و برای حمایت از تلاش فلسطینیان، به منظور دستیابی به آزادی، عدالت و حقوق برابر، وظیفه همگان چیست؟
روث اندروز، انگلیسی- اسرائیلی است که سالهاست ضد ویرانی خانه های فلسطینیان به دست ارتش مزدوران رژیم صهیونیستی، ایجاد دیوار آپارتاید و نیز ترویج تحریم کالاهای اسرائیلی سخنرانی و تلاش می کند.
https://taghribnews.com/vdcjoyevtuqeo8z.fsfu.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی