تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 212836

سازمان ملل شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

مجمع عمومی سازمان ملل، شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و آسیب زدن به ماهیت بیت‌المقدس را محکوم کرد.
سازمان ملل شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مجمع عمومی سازمان ملل با رأی گیری در مورد محکومیت رژیم صهیونیستی، این رژیم را به دلیل شهرک سازی محکوم کرد.
 
 پایگاه خبری "تایمز" اسرائیل اعلام کرد: در این رأی گیری 193 عضو مجمع عمومی سازمان ملل رژیم صهیونیستی را به دلیل سیاست های اخیر خود و آسیب زدن به ماهیت بیت‌المقدس محکوم و به عنوان مسئول خشونت‌ در درگیری با فلسطینی‌ها معرفی کردند. 
 
در واکنش به این محکومیت، "دانی دانون" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، با انتقاد از مجمع عمومی مدعی شد راه‌حل‌های متعصبانه و اقدامات سمبلیک توخالی، تغییراتی را که مردم منطقه به شدت به آن نیازمندند ایجاد نمی کند.
 
وی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با نشان‌دادن تصاویر صهیونیست‌هایی که در عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها کشته شده اند، ادعا کرد: امروز روز شرم‌آوری برای سازمان ملل است. این سازمان به جای صدور بیانیه‌ای شفاف در محکوم کردن همه اقدامات تروریستی، به ترور فلسطینی‌ها مشروعیت بخشیده است. کشتار 20 اسرائیلی بی‌گناه فقط به خاطر اسرائیلی بودنشان، هیچ تفاوتی با کشتار بی‌رحمانه افراد بی‌گناه در فرانسه ندارد.
 
دانی دانون با بیان اینکه این حملات نتیجه مستقیم اقدامات و اظهارات تحریک‌آمیز است، گفت: اگر سازمان ملل می‌خواهد نقش سازنده‌ای ایفا کند باید واقعیت را بپذیرد و از فلسطینی‌ها پاسخ بخواهد.
https://taghribnews.com/vdcjt8e8muqevoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی