تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 172831

حزب توحید اسلامی لبنان بسته شدن درهای مسجد الاقصی را محکوم کرد

دبیرکل حزب توحید اسلامی لبنان ضمن محکوم کردن اقدام جدید صهیونیست ها و بستن درهای مسجد الاقصی به روی مسلمانان، از همه آزادگان جهان خواست تا برای نجات مسجد الاقصی حرکتی جدی انجام دهند.
حزب توحید اسلامی لبنان بسته شدن درهای مسجد الاقصی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "بلال شعبان" دبیرکل حزب توحید اسلامی لبنان، تجاوز جدید صهیونیست ها به مسجد الاقصی را بسیار خطرناک توصیف کرد و ضمن محکوم کردن این اقدام از ملت های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواست تا با فریادهای بلند خود در برابر اقدامات اشغالگرانه صهیونیست ها ایستادگی کرده و برای نجات مسجد الاقصی اقدامی جدی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بستن درهای مسجد الاقصی به روی نمازگزاران مسلمان، یک اقدام تروریستی است که شنیع ترین نوع از تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به این حرم مقدس محسوب می شود.
شعبان افزود: این تجاوزات با حمله خاخام های صهیونیست و شهرک نشینان آغاز نشده و با ترور مردم بیت المقدس نیز پایان نخواهد یافت.

دبیرکل حزب توحید اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای تصمیم ناگهانی بسته شدن درهای مسجد الاقصی به روی مسلمانان وجود نداشته است جز اینکه می توان این اقدام را عملاً آغاز اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی دانست.
https://taghribnews.com/vdcjt8evvuqeaoz.fsfu.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی