تاریخ انتشار۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 158035

مای بانک برهاد؛ بازوی مالی اسلامی مالزی

گروه "مای بانک" از بزرگترین و برجسته ترین بانک های اسلامی مالزی با دارایی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار (در پایان سال ۲۰۱۲ ) می باشد.
مای بانک برهاد؛ بازوی مالی اسلامی مالزی
دفتر مرکزی مای بانک مالزی در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی قرار دارد، تولیدات و خدمات متنوع این بانک در ۱۴ شعبه اختصاصی و در بیشتر از ۳۸۰ شعب گروه مای بانک قابل دسترسی می باشد. بانک مذکور همواره با بهبود و گسترش سطح خدمات خود سعی در جذب بیشتر مشتری داشته و در حال حاضر با بیش از ۴ میلیون مشتری در کشورهایی چون سنگاپور، اندونزی، لندن، بحرین، هنگ کنگ و غیره به ارائه خدمات بانکداری اسلامی می پردازد.

تولیدات اسلامی این بانک شامل حساب های سرمایه گذاری در قالب مضاربه و حساب پس انداز در قالب عقد ودیعه بوده و در جهت تأمین مالی و تحقق نیازهای مالی اسلامی در بازار سرمایه می باشد.

این بانک هزینه های مربوط به تجهیزات و ماشین آلات را برای اهداف شخصی و یا تجاری تأمین مالی نموده و به ارائه انواع مختلف تسهیلات اعتباری (در قالب فروش اقساطی) می پردازد.


این بانک در سال ۲۰۱۳ به عنوان برترین موسسه مالی اسلامی در جهان و پیشگام در انتشار صکوك شناخته شده و امروزه به عنوان بزرگترین بانک اسلامی در مالزی و منطقه آسیایی به شمار می رود.

در مجموع، دارایی های مای بانک اسلامی برهاد مالزی در سال ۲۰۱۲ حدود ۳۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن 1.5 برابر شده و میزان سود خالص آن برابر ۲۹۰ میلیون دلار می باشد. میزان سپرده گذاری در پایان سال ۲۰۱۲ ، بالغ بر ۲۸ درصد رشد را نشان می دهد.
https://taghribnews.com/vdcjtoeviuqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی