تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 163930
امام جمعه موقت سنندج:

جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز سران عرب انجام می‌شود/ غزه آبروی همه مسلمانان است

امام جمعه موقت سنندج کشتار مسلمانان بی‌دفاع غزه را محکوم کرد و گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه با چراغ سبز سران کشورهای عربی انجام می‌ شود و اسراییل را جسورتر کرده است.
جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز سران عرب انجام می‌شود/ غزه آبروی همه مسلمانان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سید احسن حسینی" ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با محکوم‌ کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه اظهار داشت: فلسطین متعلق به مسلمانان بوده و باید به دامن اسلام برگردد و این مهم در سایه اتحاد و انسجام همه مسلمانان جهان میسر خواهد بود.

وی افزود: هر بلایی که بر سر مسلمانان می ‌آید ناشی از عدم اتحاد و همبستگی آنان بوده و دشمنان را جسورتر می‌ کند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: جنایات صهیونیست ‌ها علیه مردم بی ‌دفاع غزه نشأت ‌گرفته از بی لیاقتی سران کشورهای عربی بوده و با چراغ سبز آنان انجام می ‌شود.

ماموستا حسینی خاطر نشان کرد: جمعه آینده روز جهان قدس بوده و انتظار می ‌رود همه مسلمانان جهان به ویژه مردم خداجوی کردستان در راهپیمایی دشمن‌ شکن حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌ های نماز جمعه این هفته به شخصیت والای امیرالمؤمنین علی(ع) و خدمات این بزرگ مرد تاریخ به تعالی و عزت اسلام و مسلمین اشاره کرد.

وی افزود: حضرت علی(ع) به همه مسلمانان تعلق دارد و تأسی از سیره  ایشان زمینه سعادت و عزت مسلمانان را برای همیشه تاریخ فراهم می ‌کند.

ماموستا حسینی همچنین به برکات شب‌ های قدر و ضرورت توجه مسلمانان برای شب‌ زنده‌ داری و عبادت در این ایام مبارک اشاره کرد و افزود: سرنوشت سالانه انسان‌ ها در این شب مبارک رقم می خورد و برکات الهی در این شب بر مؤمنان نازل می‌ شود.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه‌ های نماز جمعه این هفته از خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان به جامعه روحانیت کردستان تقدیر کرد و افزود: مردم کردستان شایسته والاترین خدمات هستند و امیدواریم مسئولان استان با همت و تلاشی مضاعف برای خدمت به این مردم ولایت مدار و متدین همت گمارند.
https://taghribnews.com/vdcjttevyuqemhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی