تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 230539
اسماعيل هنیه:

حماس به دنبال جنگ با اسرائیل نیست / حملات هوايي رژيم صهيونيستي در چهارمين روز پياپي

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش به دنبال جنگ با اسرائیل نیست، اما ورود ارتش این رژیم را به سرزمین‌های فلسطینی تحمل نخواهد کرد.
حماس به دنبال جنگ با اسرائیل نیست /  حملات هوايي رژيم صهيونيستي در چهارمين روز پياپي
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اسماعیل هنیه" درخطبه‌های نماز جمعه در غزه گفت: ما خواستار یک جنگ تازه نیستیم، اما تحت هیچ شرایطی این تهاجم را نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه نظامیان رژیم اسرائیل به بهانۀ جستجو برای تونل، 150 تا 199 متر در غزه نفوذ کرده‌اند؛ تأکید کرد: ما در چندین پیام اعلام کرده‌ایم که مقاومت اجازه نخواهد داد، ارتش اسرائیل قوانین جدیدی در داخل مرزهای نوار غزه تحمیل کند و ایجاد یک منطقۀ حائل یکصد متری را در خاک غزه نخواهیم پذیرفت.

رژیم صهیونیستی روزگذشته  سومین روز پیاپی نوار غزه را هدف حملات خود قرارداد؛ ارتش اسرائیل در بیانیه‎ای ادعا کرد که هواپیماها، توپخانه و تانک‌‎های ارتش تأسیسات حماس را در نوار غزه هدف آتش خود قرار دادند.

جنگنده هاي ارتش رژيم صهيونيستي صبح امروز هم دو موضع را در شهر خان يونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

اسرائیل مدعی است این حملات را به تلافی حملات مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی اجرا می‌کند.

به گفتۀ شاهدین هواپیماهای اسرائیلی ديروز شهرهای بیت لاهیا در شمال غزه و خزاعه در جنوب شرقی خان یونس را چندین بار بمباران کردند؛ یک زن فلسطینی بر اثر حملات توپخانه ای ارتش اسرائیل به منطقه الفخاری در خان یونس به شهادت رسید.

درپی حملاتی که رژیم صهیونیستی از چهارشنبه گذشته در نوار غزه آغاز کرده است، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک خمپاره به سمت مواضع اسرائیل واکنش نشان و به این رژیم هشدار دادند.

درگیری هنگامی آغاز شد که تانک‌های اسرائیلی چهارشنبه ، مواضعی را در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه هدف گلوله های توپخانه قرار دادند؛ پس از این اقدام ارتش اسرائیل، گردان‌های القسام فلسطین یکی از بولدوزرهای اسرائیلی را در نزدیکی محله الشجاعیه با خمپاره هدف قرار دادند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjtye8huqetiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی