تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 182218
آیت الله اراکی در گفتگو با تقریب:

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن دشمنان را مایوس کرد

تنا – اختصاصی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن تاکید کرد: حضور مردمی در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان را از تحقق اهداف آنان ناامید کرد.
حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن دشمنان را مایوس کرد
آیت الله "محسن اراکی" در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در شهر خمین در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) گفت: همانطور که انتظار می رفت امسال نیز همانند سالهای گذشته مردم در شهرها و روستاهای کشورمان با تمام وجود حضور یافتند و با شعارهای خود خصوصا در این وضعیت جوی، حضوری قابل تحسین از خود به نمایش گذاشتند.
 
وی افزود: مردم باردیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) تجدید کردند و ثابت کردند در راه اهداف والای انقلاب ایستادگی می کنند.
 
دبیرکل مجمع تقریب با بیان این که تحریم های اقتصادی تاثیری در قابلیت و انگیزه مردم ایران به وجود نیاورد، تاکیدکرد: مردم برای حفظ استقلال و سربلندی خود و در راه پشتیبانی از انقلاب خود تا آخرین نفس ایستاده اند.
 
وی در ادامه نقش رسانه ها را برای معرفی اهداف والای انقلاب اسلامی به جهانیان و صدور پیامهای این انقلاب به اقصی نقاط جهان بسیار مهم توصیف کرد و بیان داشت: رسانه ها باید در این زمینه فعال شوند و حضور چشمگیر مردمی در راهپیمایی را تحلیل و بررسی کنند و پیام آن را به جهانیان برسانند.
 
آیت الله اراکی بیان داشت: استقامت و پایداری مردم یک حالت عارضی و موقتی نیست بلکه این استقامت با هویت مردم ایران عجین شده است و مردم ایران مردمی علوی و حسینی هستند و از مکتب رسول الله(ص)، علی بن ابیطالب(ع) و حسین بن علی(ع) در مقاومت و ایستادگی سرمشق می گیرند.
 
وی در پایان گفت: همه مردم ما و همه اقشار مختلف در همین مسیر هستند و ان شاء الله در راستای تحقق اهداف خود پیروز خواهند شد.
 
گفتگو: امین تهرانی
https://taghribnews.com/vdcjv8evouqeo8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی