تاریخ انتشار۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 255118
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه:

حماسه نهم دی یکی از شعائر انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: حماسه نهم دی به طور قطع یکی از شعائر انقلاب اسلامی بوده و روزی است که نظام اسلامی از خواص بی بصیرت پالایش شده است.
حماسه نهم دی یکی از شعائر انقلاب اسلامی است
« آخوند ناصر قزل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: حماسه 9 دی را می توان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی و انقلاب سوم دانست که برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار خواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه عرفانی قازان قایه مراوه تپه با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی ماه، روز جشن ملی و مذهبی ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی است، گفت: در آن روز بزرگ بود که فتنه گران و فتنه انگیزان از مردم همیشه در صحنه سیلی محکمی خورده و عقب نشینی کردند.

وی، ادامه داد: امیدوار کردن دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از اشتباهات بزرگ فتنه گران و فریب خوردگان بود؛ اما مردم با حضور خود و خلق حماسه باشکوه نهم دی 88، دشمنان را مایوس کردند.

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه متعلق به هیچ جریان، قشر و جناح خاصی نیست، گفت: این روز تاریخی متعلق به یک ملت هوشیار و بیدار است که ارزش هایش را می شناسد و هر زمانی که نیاز باشد با حضور حداکثری خود در صحنه حاضر می شود.

به گفته آخوند قزل؛ ملت غیور ایران در روز نهم دی ماه سال 88 نشان داد که به بلوغ سیاسی و بصیرتی رسیده، دشمن شناس بوده و حامی ارزش ها و پاسدار خون شهیدان سربلند خویش است.
https://taghribnews.com/vdcjvie8ouqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی