تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۴
کد مطلب : 204619

تظاهرات مخالفان سفر نخست وزير رژيم صهيونيستي به لندن

درپي درگيري شماري از هواداران صهيونيسم با مخالفان نتانياهو در لندن، پليس شماري از هواداران فلسطين را بازداشت کرد.
تظاهرات مخالفان سفر نخست وزير رژيم صهيونيستي به لندن

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) همزمان با ديدار بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي و ديويد کامرون، نخست وزير انگليس، تظاهرات در مخالفت با سفر نتانياهو و حمايت دولت انگليس از رژيم اشغالگر قدس، آغاز شد.

صدها نفر از  اعضاي گروه هاي مدافع حقوق بشر، سازمان هاي اسلامي و حاميان فلسطين در اعتراض به سفر نخست وزير رژيم اشغالگر قدس، تظاهرات کردند و با جنايتکار جنگي خواندن نتانياهو، بازداشت و محاکمه وي را خوستار شدند.

شمار تظاهر کنندگان که عکس هايي از کودکان فلسطيني کشته شده درحملات اسرائيل در دست دارند، رو به افزايش است و شماري از آنان نيز با در دست داشتن پلاکاردهايي، آزادي فلسطين، پايان حمايت تسليحاتي انگليس از اسرائيل و بازداشت نتانياهو را به علت جنايات جنگي، خواستارند.

عده کمي از هواداران رژيم صهيونيستي نيز براي حمايت از نتانياهو به مقابل دفتر نخست وزير انگليس آمده بودند که در پي يورش آنان به هواداران فلسطين و درگيري اندک دو گروه، پليس انگليس، شماري از مخالفان نتانياهو را بازداشت و تصاوير و پلاکاردهاي تظاهر کنندگان عليه جنايات اسرائيل را جمع کرد.

شمار مخالفان سفر نتانياهو به لندن، بيش از براورد پليس و نيروهاي امنيتي انگليس است به گونه اي که تظاهر کنندگان عليه اسرائيل، ناچار شده اند در بيرون از محوطه معين شده، با شور و حرارت عليه رژيم صهيوينستي شعار بدهند و خواسته هايشان را فرياد بزنند.   

تعداد امضاها در تومار الکترونيکي درخواست بازداشت و محاکمه  نتانياهو به عنوان جنايتکار جنگي، امروز به صد و هشت هزار امضا رسيد.
درصورتي که امضاها، به صد هزار امضا برسد مجلس انگليس مطابق قانون موظف به رسيدگي است اما دولت انگليس پيشاپيش اعلام کرده است  نتانياهو در انگليس  مصونيت سياسي  دارد و بازداشت نخواهد شد.
اين هفته همزمان با بازگشايي نمايشگاه صنايع نظامي انگليس در لندن، مخالفان حمايت تسليحاتي انگليس از اسرائيل، با تجمع مقابل اين نمايشگاه ، به حمايت دولت انگليس از رژيم صهيونيستي، اعتراض کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcjvxe8huqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی