تاریخ انتشار۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 177142
العبادی:

نابودی کامل داعش نیازمند خشک کردن منابع مالی آنها

نخست وزیر عراق گفت: نابودی کامل گروه تروریستی داعش در عراق ، نیازمند حمایت های بیشتر بین المللی از طریق خشک کردن منابع مالی تروریست ها و جلوگیری از انتشار اندیشه های افراط گرایی است.
نابودی کامل داعش نیازمند خشک کردن منابع مالی آنها
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از سومریه نیوز، "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق روز شنبه در دیدار با "پت روبرتز" مسوول کمیته اقتصادی مجلس سنای آمریکا با بیان اینکه گروه های تروریستی در این کشور شکست های آشکاری متحمل شدند، تصریح کرد: ما مصمم هستیم که وجب به وجب خاک عراق را برای آغاز مرحله ای جدید از برقراری امنیت و سازندگی، از دست تروریست های داعش آزاد کنیم.

وی افزود: نیروهای امنیتی، گردان های مردمی و پیشمرگ های کرد موفق شدند دستاوردهای بزرگی در نبرد با داعش به دست آوردند و شکست های بزرگی به این گروه تروریستی تحمیل کنند.

العبادی تأکید کرد: نابودی کامل گروه تروریستی داعش در عراق، نیازمند حمایت های بیشتر بین المللی از طریق خشک کردن منابع مالی تروریست ها و جلوگیری از انتشار اندیشه های افراط گرایی است.

وی افزود: در جریان سفرش به کشورهای مختلف و دیدارهایی که با مقامات آن کشورها داشت، دریافته است که آنها خطر ناشی از گروره تروریستی داعش را درک می کنند و معتقدند که این خطر نه تنها عراق بلکه تمام منطقه و جهان را تهدید می کند.
https://taghribnews.com/vdcjxaev8uqeavz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی