تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۴
کد مطلب : 235543

عربستان سعودی تامین کننده سلاح تروریست ها

شیخ نبیل قاووق:سعودی بامجوزآمریکا سلاح تروریست ها را در حلب تامین می کند.
عربستان سعودی تامین کننده سلاح تروریست ها
شیخ « نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تاکید کرد: رژیم سعودی با مجوز آمریکا سلاح گروه های تروریستی تکفیری مانند جبهه النصره را در حلب و ریف جنوبی تامین می کند. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، شیخ نبیل قاووق که در مراسم تکریم شهید« حسین مرعی» در شهرک الغندوریه در جنوب لبنان سخن می گفت، اظهارداشت  از مهمترین نتایج نبرد مقاومت با تروریست های تکفیری درسوریه، فاش شدن سیاست های رژیم سعودی در حمایت مستقیم از گروه های تروریستی تکفیری مانند جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه است.
وی خاطرنشان کرد  اکنون فاش شده است که رژیم های سعودی و صهیونیستی نمی خواهند گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و جبهه النصره در سوریه شکست بخورند.
نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله تصریح کرد: گروه های تروریستی تکفیری از سه ماه گذشته تاکنون و هر روز تلاش می کنند با حمایت و برنامه ریزی های آمریکا، سعودی و ترکیه میدان نبرد در حلب را به نفع خود یکسره کنند اما در تحقق اهداف خود شکست خورده اند.
شیخ نبیل قاووق درعین حال گفت:قهرمانان مقاومت تنها در چهار روز گذشته و به اعتراف خود مخالفان توانسته اند خسارت هایی سنگین و تاریخی به گروه های تروریستی تکفیری تحمیل کنند و دست کم 167 تروریست به هلاکت رسیده و صدها تن از آنها زخمی شده اند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تاکنون حزب الله با بخشی از رزمندگان و توان خود در میدان نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه شرکت کرده است، اما اگر نیاز باشد ، تعداد بیشتری نیرو و رزمنده اعزام خواهند شد.
نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله خاطرنشان کرد: امروز همه حامیان گروه های تروریستی تکفیری در سوریه باید بدانند، ما شجاعانه و با اراده خود در میدان نبرد سوریه شرکت کرده و هیچ شک و تردیدی نداریم.
شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: حضور ما در میدان نبرد سوریه، یک وظیفه ملی ، انسانی و اخلاقی است و آن را در چارچوب عهد خود برای حمایت از لبنان، پایگاه مردمی خود و مردم مظلوم محاصره شده در شهرک های الفوعه و کفریا می دانیم.
 
https://taghribnews.com/vdcjxie8tuqetiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی