>> شناخت شخصیت بی نظیر فاطمه (س) برای مسلمانان ضروری است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 261643
امام جمعه اهل سنت شهر انبارالوم:

شناخت شخصیت بی نظیر فاطمه (س) برای مسلمانان ضروری است

امام جمعه اهل سنت شهر انبارالوم، گفت: شناخت شخصیت بی نظیر فاطمه (س) برای مسلمانان امری ضروری است.
شناخت شخصیت بی نظیر فاطمه (س) برای مسلمانان ضروری است
«آخوند بای مراد امدادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: ایشان الگـوی برجـسته و شایـسته ای برای همه مسلمانان به ویژه برای بانوان و زنان مسلمان در همه عرصه های زندگی است.
مدیر حوزه علمیه حنفی شهر انبارالوم با بیان اینکه تمام ابعاد متصور برای یک انسان و زن کامل در فاطمه زهـرا (س) جلوه کرده است، گفت: دخت نبی مکرم اسلام (ص) یک زن معمولی نبوده است؛ بلکه روحانیت، ملکوتیت و تمـام حقیقـت انـسانیت در او جلوه گر است.
آخوند امدادی با اذعان بر اینکه محبوب ‏ترین فرد نزد پیامبر گرامی اسلام(ص)، فاطمه (س) بود، تصریح کرد: این علاقه نه تنها به سبب نسبت پدر و فرزندی؛ بلکه به سبب جایگاه و مقام حضرت زهرا (س) بود؛ زیرا رسول خدا (ص) دارای چند فرزند دختر بود. وی، ادامه داد: رسول خدا (ص) فرمود: فاطمه پاره تن، نور دیده و میوه قلب من است، هر که به او بدی کند، به من بدی کرده و هر که او را مسرور گرداند، مرا شاد کرده است، او نخستین فرد از خاندان من است که به من ملحق می شود.
امام جمعه اهل سنت شهر انبارالوم با اشاره به فضائل فراوان فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: توانـایی علمـی، عـصمت و پـاکیزگی از گناه و خطا، برتری در صحنه رشد و تربیت فرزندان، شرافت در همسرداری، رعایت ادب و اخلاق در برخورد با پدر، همسر و دیگـر اعـضای خـانواده، وفـاداری و فروتنـی، پاکـدامنی و آراسـتگی، خانه داری و بردباری در برابر دشـواری هـا، همیـاری و همـدلی بـا پیـامبر (ص) و همسرش در میدان جهاد و سیاست از مهمترین فضائل وی است.
وی، افزود: فضیلت در عرصه عبادت و نیایش، زهد و ایثار و پشتیبانی از همـسر و نیز عدالت محوری و دفاع از حقوق انسان ها و مبارزه با ظلم از دیگر فضائل آن بزرگوار است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjxve8tuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی