تاریخ انتشار۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 234445

بد رفتاری با زندانیان بحرینی

یک گروه طرفدار حقوق بشر بحرینی از بد رفتاری پلیس های اردنی با زندانیان سیاسی در یکی از زندان های بحرین خبر داد.
بد رفتاری با زندانیان بحرینی
بر اساس بیانیه «سازمان دموکراسی و حقوق بشر» که روز جمعه منتشر شد، زندانیان سیاسی در زندانی در جزیره المحرق که در نزدیکی منامه، پایتخت بحرین قرار دارد، هر روز از سوی پلیس‎های اردنی که مسئولیت امنیت این زندان را به عهده دارند، مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.
بر اساس این بیانیه، این زندانیان در مکان‎هایی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند که فاقد دوربین های مدار بسته است.
این سازمان گزارش خود را بر اساس اطلاعات دریافتی از خانواده زندانیان تنظیم کرده است. برخی از این اطلاعات حاکی از شکنجه، رفتار نامناسب، فحاشی، آزار و اذیت، تهدید و زندان های انفرادی بلند مدت است.
این نهاد حقوق بشری اعلام کرد، تاکنون هیچ تحقیقی از سوی دولت درباره نقض حقوق بشر از سوی شکنجه گران و نیروهای امنیتی این زندان انجام نشده است.
روز پنجشنبه نیز گروه های طرفدار حقوق بشر بحرینی نسبت به اوضاع نامناسب زندانیان بحرینی در این زندان ابراز نگرانی کردند و از رژیم آل خلیفه خواستند تا به شکنجه مخالفان و زندانیان سیاسی پایان دهد.
در بیانیه‎ای مشترک، گروه های طرفدار حقوق بشر از رژیم آل خلیفه خواسته شده است تا بدون هیچ پیش شرطی به بد رفتاری با زندانیان پایان دهد.
نهادهای طرفدارحقوق بشر در بحرین همواره گزارش‎هایی مبنی بر سرکوب و شکنجه زندانیان سیاسی از سوی رژیم آل خلیفه منتشر می کنند.
از فوریه سال 2011 هزاران نفر از مخالفان رژیم آل خلیفه با حضور در تظاهرات و اعتراض های خیابانی، خواستار کناره گیری رژیم آل خلیفه از قدرت هستند.
https://taghribnews.com/vdcjxxe8iuqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی