تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 284143

​فعالان فلسطینی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

تنا - فلسطین
چندتن از فعالان فلسطینی به دنبال اقدام وزیر اسبق اسرای فلسطین در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کردند.
​فعالان فلسطینی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، درحالی که دهها نفر از فعالان فلسطینی در اعتراض به مشارکت یک خواننده صهیونیست در جشنواره موسیقی شهر طنجه در مغرب تظاهراتی برپا کردند، "اشرف العجرمی" وزیر اسبق اسرای فلسطین به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد توافقنامه اسلو، با مقامات صهیونیست در قدس اشغالی نشستی دوستانه برگزار کرد.
 
وی در این دیدار، از مخالفت چند سال گذشته خود با مسأله افزایش تخصیصات مالی به خانواده های زندانیان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی پرده برداشت و اعلام کرد که باید بر این زندانیان خشونت بیشتری اعمال شود.
 
بیانات وزیر اسبق فلسطینی با محکومیت گسترده فعالان فلسطینی روبرو شد و در همین راستا، دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی سخنان العجرمی را به شدت محکوم کرد و این بیانات را اهانت به ارزش های ملت فلسطین و فداکاری های آنان توصیف کرد.
 
در همین زمینه، "داوود شهاب"، سخنگوی دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در گفتگو با خبرنگار تقریب (تنا) در فلسطین اشغالی، بر ضرورت پیگیری و بازخواست این مقام فلسطینی تأکید کرد.
 
شهاب از نیروهای مبارز خواست در یک جبهه حرکت کنند تا خسارتی به اهداف ملت فلسطین و مسیر عالی آنان وارد نشود.
 
از سوی دیگر، "حیدر عوض الله" رهبر سابق حزب الشعب فلسطین نیز عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را به هرشکلی که باشد محکوم کرد و گفت: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، جز به معنای پذیرش این رژیم نیست و هر تعریف دیگری جز این، حماقت محض است.
 
جبهه مردمی فلسطین نیز درباره سخنان وزیر فلسطینی گفت: دیدارهای عادی سازی روابط و سخنانی که به جهت حمله به مقاومت فلسطین صورت گرفت، به جهت خوشنود سازی رژیم صهیونیستی و تشویق به حکومت این رژیم در رام الله است.
 
کمیته مقاومت در فلسطین نیز در این زمینه تأکید کرد: بیانات العجرمی ادامه ذلت و خیانت به ملت فلسطین و تخریب مبارزات آنان، با هدف خدمت به صهیونیست ها بوده است.
 
شایان ذکر است که ماده 9 قانون مجازات های انقلابی سازمان آزادیبخش فلسطین در سال 1979 میلادی، نقض امنیت و سلامت نیروهای انقلابی و اهانت به مبارزین فلسطینی از جمله اسرا را جُرم معرفی کرده است.

مترجم: فرشته صدیقی
 
https://taghribnews.com/vdcjxxe8tuqeovz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی