تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 230449
متکی در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت تأکید کرد:

تروریست خواندن حزب الله توسط برخی کشور ها نشان دهنده ضعف این کشورهاست

تنا-اختصاصی
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: ترویج افراط گرایی و تروریسم در درون جهان اسلام جامع ترین نقشه ای است که دشمنان اسلام در حال اجرای آن هستند.
تروریست خواندن حزب الله توسط برخی کشور ها نشان دهنده ضعف این کشورهاست
 به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت، "منوچهر متکی" معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر روز پنج شنبه طی سخنانی در اجلاس اتحادیه جهانی تقریب در بیروت، ضمن تشکر از شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت: اقدام به تروریست خواندن حزب الله قهرمان توسط برخی کشور ها قبل از اینکه نشان دهنده قدرت آنها باشد، نشان دهنده ضعفشان است.
 
وی افزود: در شرایطی کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس با فشار های عربستان سعودی اقدام به صدور بیانیه علیه حزب الله کردند که طی سه دهه گذشته تمام تلاش های آنها برای منزوی کردن اسلام ناب محمدی و به شکست کشاندن مقاومت در منطقه بی نتیجه مانده بود.
 
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب اظهار داشت: آنچه امروز در سوریه، عراق، یمن و بحرین شاهد هستیم نشانی از تلاش این کشور ها بوده که  اکنون می بینیم این تلاش یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.
 
متکی افزود: همانطور که شعار این اجلاس نیز بر آن تأکید دارد تکفیری ها تنها کارشان تخریب و ویرانگری است و اقدامات آنها نتیجه ای جز تخریب و ویرانی نداشته است.
 
وی در ادامه چندین پیشنهاد برای اقدامات آتی اتحادیه علمای مقاومت مطرح کرد و گفت: ارتباط با سران برخی کشور های اسلامی، ارتباط با تشکل های دانشجویی و جوانان در کشورهای اسلامی و ارتباط با احزاب و گروههای اسلامی و آگاهی دادن این اقشار پیرامون اینکه برخی از رژیم های منطقه در مسیر بیداری اسلامی چه خیانت های بزرگی مرتکب شده اند می تواند یکی از اقدامات این اتحادیه در آینده باشد.
 
معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب در پایان تأکید کرد: ترویج افراط گرایی و تروریسم در درون جهان اسلام جامع ترین نقشه ای است که دشمنان اسلام در حال اجرای آن هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcjxye8huqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی