تاریخ انتشار۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 42950
یک فعال بحرینی:

با لشکرکشی عربستان و امارات، ضعف و خفت پادشاه بحرین آشکار شد

صلاح قربان، از فعالان بحرینی، در نشست «بررسی اوضاع بحرین» در قم اظهار داشت: هدف اولیه انقلاب مردم بحرین تشکیل دولتی با محوریت اسلام بود.
با لشکرکشی عربستان و امارات، ضعف و خفت پادشاه بحرین آشکار شد
خبرگزاری تقریب (تنا):
وی خاطرنشان کرد: اما کشتار زن و بچه و پیر و جوان باعث شد که جوانان جان تازه ای گرفته و شعار انقلابی ساقط شدن حکومت را سر دهند. 

این فعال بحرینی ادامه داد: کشتار مردم بی‌دفاع در میدان شهدا موجب گردید که مردم شعار اسقاط نظام را سر بدهند؛ به طوری که دولت بحرین با انتشار اخبار کذب علیه شیعیان، نتوانست جوانان بحرینی را از انقلاب خود باز بدارد. 

صلاح قربان حکومت کنونی بحرین را ترسو خوانده و اظهار داشت:با لشکر کشی عربستان و امارات، ضعف و خفت پادشاه بحرین برای جهانیان آشکار شد.

وی ورود نیروهای سعودی به بحرین را در پی چراغ سبز آمریکا دانسته و گفت: بعد از وارد شدن لشکر عربستان، طی دو روز چهار صد نفر زخمی و شش نفر به شهادت رسیدند.

شیخ صلاح قربان با مقایسه انقلاب بحرین و لیبی تصریح کرد: مردم لیبی مسلح هستند، ولی بحرینی‌ها هیچ سلاحی ندارند و با سنگ و سینه‌های باز به سوی نیروهای سعودی و اماراتی می‌روند و کشور در محاصره نیروهای عربستان قرار دارد.

این روحانی بحرینی رفتار حکومت بحرین با شیعیان را اینگونه توصیف نمود: دولت و حاکم بحرین فشار را از طریق کشتن، قطع آب و برق و ... بر شیعیان مضاعف نموده و بدینسان عرصه را به مردم تنگ کرده است. 

وی در سخنان پایانی خود پادشاه بحرین را به معنای واقعی  کلمه طرفدار رژیم صهیونیستی دانسته و او را دارای تفکری وهابی و تکفیری برشمرد.صلاح قربان، همچنین، افشا کرد که نیروهای عربستانی  شیعیان را کافر دانسته و ریختن خون آنها را جایز می دانند. 
https://taghribnews.com/vdcjyhex.uqe8izsffu.html
مرجع : اینترنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی