تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 276205

​راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از مسجدالاقصی

هزاران نفر از مردم یمن با برگزاری راهپیمایی، تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم و بر همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.
​راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، صنعا پایتخت یمن روز گذشته صحنه راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از مسجدالاقصی و ملت فلسطین بود. این راهپیمایی با شعار "الصرخة نحو الأقصى" (فریاد به سوی الاقصی) با حضور گسترده مردم، نیروهای امنیتی و شخصیت‌های مختلف برگزار شد.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پرچم‌های فلسطین را همراه داشتند، با سردادن شعارهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و ملت فلسطین را محکوم و بر همبستگی خود با مسأله فلسطین که مسأله محوری امت اسلامی است، تاکید کردند.
 
"محمد علی الحوثی" رئیس کمیته عالی انقلابی یمن طی سخنانی در جمع تظاهرات کنندگان، از حضور آن‌ها در این تظاهرات که به منظور حمایت از مسجدالاقصی برگزار شد، قدردانی کرد.
 
وی با اشاره به تحرکات گسترده در عالی‌ترین سطوح برای حمایت از ملت فلسطین و آمادگی برای نبرد با دشمن صهیونیستی، از همه خواست که در حمایت از مسأله محوری امت اسلامی مشارکت فعال داشته باشند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر آمادگی خود برای هرگونه نبرد با متجاوزان و همچنین حمایت کامل خود از مقاومت فلسطین و لبنان در هرگونه نبرد علیه دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
 
همچنین راهپیمایی گسترده‌ای نیز در استان صعده به منظور محکومیت تجاوزهای اسرائیل علیه ملت فلسطین برگزار شد.
 
مسجد الاقصی این روزها صحنه تشدید تجاوزگری و تعدی صهیونیست‌ها و اعمال محدودیت علیه فلسطینی‌ها در ورود به این مسجد و ادای فرائض دینی آنها است.
https://taghribnews.com/vdcjyme8iuqea8z.fsfu.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی