تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 268907

آیا اینان تنها میخواستند بر سرزمین وحی حکمرانی کنند؟

آیا اینان تنها میخواستند بر سرزمین وحی حکمرانی کنند؟
چند ماه قبل یکی از مسئولین برجسته امریکایی وابسته به سازمان سیا به یکی از شاهزاده های بد نام سعودی که ید طولایی در زمینه دشمنی با پاکستان و کشتار مسلمانان کشمیری در هند داشت ، لوح تقدیر اعطا کرد و از او تقدیر به عمل آورد .گفته شده فرد فوق به عنوان خادم حرمین حضرت رسول و اهل بیت ایشان نیز شناخته میشود  و این امر بار دیگر این مسئله را بر همگان آشکار کرد که آنها خواستار حکمرانی بر سرزمین مقدس مکه و مدینه هستند و مسائل دیگر بهانه ای بیش نیست.پیامبر گرامی اسلام که به دستور خداوند در سرزمینهای مقدس مکه و مدینه  به همراه یاران گرانقدرشان سختی های زیادی را متحمل شدند و توانستند حکومت اسلامی را در این کشور برپا کنند.هدف نهایی آنها حاکم کردن نظام اسلام محمدی در کل جهان در مدت زمان محدودی بود. اما بعد از صدها سال کم کم کار به جایی رسید که حکومت پیامبر و اهل بیت و قرآن به نام آل سعود شناخته میشد.

اکنون این سوال مطرح میشود که آیا همه قربانیانی که در زمان رسول الله جان خود را برای حفظ اسلام و مسلمانان فدا کردند این کار را به منظور مصونیت آل سعود انجام دادند؟ آیا رفتار و کردار و روش زندگی شاهزادگان سعودی مانند پیامبر و اهل بیت ایشان بود؟ پیامبر اکرم در آنزمان اعلام کرده بودند که همگی جانداران اعم از درختان بی هیچ دلیلی نباید آزار ببینند .اما دنیا خود شاهد است که مسلمانان یمنی چه اوضاعی دارند  و دوسال است با چه قساوتی قتل عام میشوند.این در حالی است که دوستی اسرائیل با عربستان بر کسی پوشیده نیست.

قتل انسانهای بیگناه تنها به دلایل اختلافات سیاسی، تنظیم توطئه های تروریستی از قبل برنامه ریزی شده علیه پاکستان و ... به نظر شما آیا این کارها که به منظور بقای شاهزادگان سعودی بر سر کار صورت میگیرد با حکمرانی بر این سرزمین مقدس منافات ندارد؟آل سعود با ثروت ملی مردم قصرهای خود را تعمیر میکنند اما با تخریب مزار حضرت رسول و جنت البقیع در سال 1995 میلادی در مدینه دل هزاران تن را به آتش کشیدند.با وجود همه این ظلمهای برنامه ریزی شده ادعای خادم حرم داشتن از تفکرات ما بدور است.مسلمانان غیور پاکستانی از شنیدن دوستی شرمناک عربستان و امریکا  و با خبر شدن از این موضوع که شاهزاده نایف ولیعهد عربستان  به دلیل انجام عملیات تروریستی از سوی امریکا مدال دریافت کرده است از خواب غفلت بیدار شدند. اسلحه های خریداری شده از امریکا و اسراییل و هند به منظور قتل عام مسلمانان یمنی استفاده میشود .یکی از دانشمندان چه به جا سخن گفت : آیا این اتحاد رهبران سابق ارتش پاکستان با 34 ارتش کشورهای جهان فایده ای برای کشمیر یا فلسطین نیز داشته است؟جواب این سوال را باید بعد از سفر اخیر ترامپ به عربستان جویا شد.

به قلم: نصرت شاهانی
https://taghribnews.com/vdcjyoe8auqemhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی