تاریخ انتشار۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 294007

​ارسال سومین محموله موقوفات کردستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ارسال محموله کمک 210 میلیون ریالی موقوفات کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.
​ارسال سومین محموله موقوفات کردستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، حجت الاسلام مصطفی نوروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: از محل درآمد موقوفات استان تاکنون سه کاروان متشکل از 39هزار بطری آب معدنی، 160 کیسه برنج، 20 کیسه قند و چای، مواد غذایی، البسه و وسایل گرمایشی عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شده است و این روند به صورت روزانه ادامه دارد.

وی افزود: مردم کردستان متشکل از مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در چند روز اخیر حماسه ای بزرگ از نوع دوستی و خیرخواهی را برای جهانیان به ثبت رساندند و تحسین همه ایرانیان و حتی سازمان های امداد و نجات بین المللی را برانگیختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: موقوفات شهرستان های سنندج، بیجار و قروه از جمله موقوفاتی بوده اند که طی چند روز اخیر از محل درآمدهای آنان بیشترین کمک ها روانه مناطق زلزله زده شده است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: واقفان و خیرین کردستانی در قالب گروه های مردمی علاوه بر کمک مستقیم به کاروان های اعزامی در امر سازماندهی کاروان ها نیز در سطح استان و با محوریت مساجد اقدامات شبانه روزی را آغاز کرده اند و این حرکت شایسته والاترین تقدیرهاست.
https://taghribnews.com/vdcjyxe8auqehyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی