تاریخ انتشار۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 154184

نيويورك در راه تحريم اسرائيل

به همت گروه عدالت شاخه نیویورک، صدها نفر از مردم نیویورک اقدام به برگزاری مراسم پیاده‌روی در حمایت از جنبش تحریم اسرائیل کردند. این پیاده‌روی که با نواختن موسیقی و مارش همراه بود به منظور حمایت از مردم فلسطین و تحریم تجارت با شرکت‌های اسرائیلی، هشتم مارس در نیویورک برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی با در دست داشتن پلاکارت‌هایی در اعتراض به اشغال‌گری رژیم صهیونیستی در مقابل فروشگاه‌هایی که محصولات شرکت‌های اسرائیلی مانند Ahava و SodaStraem را می‌فروشند و همچنین شرکت‌هایی مانند businesses Aroma Espresso Bar و Max Brenner که با اشغالگران صهیونیست رابطه تجاری دارند توقف کرده و با سر دادن شعارهایی خواستار تحریم اسرائیل شدند.

www.taghribnews.com/images/docs/files/000154/nf00154184-1.flv


کمپین عدالت شاخه نیویورک (Adalah-NY) که در آگوست ۲۰۰۶ و در اعتراض به حمله اسرائیل به نوار غزه ایجاد شد، تا کنون اقدام به برگزاری تظاهرات‌ها، نشست‌های علمی و اقدامات فرهنگی و سیاسی فراوانی در حمایت از فلسطین کرده است.
این کمپین مردمی همواره خواستار پایان اشغال فلسطین، براندازی دیوار حائل، به رسمیت شناخته شدن حقوق انسانی فلسطینیان، به رسمیت شناخته شدن حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادریشان، آزادی اسرای فلسطینی و توقف سیاست پاکسازی نژادی در فلسطین بوده است.
https://taghribnews.com/vdcaayn6y49nm61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی