تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۰
کد مطلب : 259610
امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن:

حضور مردم در راهپيمایی 22 بهمن وظيفه ای انسانی دينی و ملی است

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن، گفت: حضور مردم در راهپيمايی ۲۲بهمن وظيفه ای انسانی، دينی و ملی است كه نبايد از آن غفلت نمود و يا تأثيرات آن را ناديده گرفت.
حضور مردم در راهپيمایی 22 بهمن وظيفه ای انسانی دينی و ملی است
«آخوند عبدالجبار میرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: دشمنان اسلام سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ ولی آن روزهای تلخ و شیرین و خاطره انگیز هرگز از اذهان ملت پاک نمی شود.
به گفته وی؛ راهپيمائي ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامي و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلی ترين پشتوانه و سرمايه كشور است.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه، دهه مبارک فجر را تجسم اراده و عظمت امام خمینی (ره) دانست و گفت: مقام معظم رهبری 22 بهمن را روز تجدید عهد با انقلاب،‌ امام و اسلام اعلام کردند.
وی، ادامه داد: اسكتبار جهاني نيز تمام تلاش خود را به كار بسته است كه از تبديل شدن انقلاب اسلامی به الگويی مترقی و پيشرفته برای ساير كشورها به ويژه كشورهای اسلامی جلوگيری به عمل آورد و چنين وانمود كند كه تنها راه پيشرفت و توسعه در قالب فرهنگ غربی امكان پذير است.
به گفته وی؛ با حضور مردم در راهپيمايی ها و تظاهرات و حمايت و پشتيبانی آنان از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامي، توطئه دشمنان خنثی شده و پشتوانه مردمی نظام نیز بيانگر عزم و اراده مردم و مسئولان نظام براي پيمودن راه پرپيچ و خم، ساختن كشوري مترقی و توسعه يافته بر مبناي احكام اسلامي خواهد بود.
 این عالم برجسته اهل سنت گلستانی با اعلام اینکه در حمايت از ملل مظلوم و ستمديده جهان همچون فلسطين و عراق  راهپيمايي هایی در مناسبت های مختلفی انجام مي شود، گفت:راهپیمای ۲۲ بهمن برخواسته از وظيفه انسانی و دينی ما در حمايت از مظلومان و مستضعفان جهان است كه موجب دلگرمی و تقويت روحيه آنان می شود.
 وی، افزود: با توجه به شرايط حساس كنونی و توطئه های گوناگون دشمنان انقلاب اسلامی برگزاری این راهپیمایی  نشانگر روحيه عدالت طلبی و ظلم ستيزی انقلاب اسلامی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdca6onuw49nmi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی