تاریخ انتشار۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 216130
خطیب جمعه قم:

در هفته وحدت شادی بر سر مشترکات است نه مسائلی که سبب اختلاف می شود

امام جمعه قم اظهار داشت: باید تلاش کنیم که به مطالبات اهل بیت(ع) عمل کنیم و با حفظ وحدت و همدلی و همزبانی بین دولت و ملت راه نورانی اهل بیت(ع) را ادامه دهیم.
در هفته وحدت شادی بر سر مشترکات است نه مسائلی که سبب اختلاف می شود

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) امروز درخطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه قم با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) افزود: این حضرت از انبیای بزرگ الهی به شمار می رود که تولد ایشان با معجزه همراه بوده است، زمانی که برخی از یهودیان قصد جان شان را کرده بودند به امر خدوند به آسمان رفتند و در زمان ظهور از یاران امام زمان(عج) خواهند بود.
 
امام جمعه قم با گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم که به مطالبات اهل بیت(ع) عمل کنیم و با حفظ وحدت و همدلی و همزبانی بین دولت و ملت راه نورانی اهل بیت(ع) را ادامه دهیم؛ در هفته وحدت شادی بر سر مشترکات است نه مسائلی که سبب اختلاف می شود.
 
وی با اشاره به سالگرد 9 دی و مقابله با فتنه گران افزود: برای مقابله با فتنه بر اساس توصیه امام علی(ع) باید به فتنه شناس مراجعه کرد تا چشم فتنه را در آورده و آن را ریشه کن کند، در سال 88 دشمن با سوء استفاده از مسأله داخلی با کمک عناصر بازی خورده آتشی را در پی انتخابات ریاست جمهوری به پا کرد که فقط درایت و متانت رهبری نظام و بصیرت و ولایتمداری توانست آتش فتنه را خاموش و بازی خوردگان را به حاشیه براند.
 
امام جمعه قم با اشاره به انتخابات پیش رو هم گفت: انتخابات در ایران بر اساس آموزه های دینی با ویژگی های همچون آزاد بودن، رقابتی بودن، منصفانه و عادلانه بودن و قانونی و سالم بودن برگزار می شود که به همین جهت نظام ما حقیقتا یک نظام مردم سالاری دینی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کشتار شیعیان نیجریه هم اشاره و خاطرنشان کرد:  قتل عام اخیر شیعیان و بازداشت و شکنجه رهبر مقاوم این نهضت شیخ ابراهیم زکزاکی چند روز پس از واقعه عظیم اربعین اتفاق افتاد، وهابیت تصور می کند که با چنین کارهایی میتواند شیعه را سرکوب کند؛ شیعیان در طول تاریخ پیام حقانیت خود را با همین رشادت ها به گوش جهانیان رساندند، از دولت نیجریه می خواهیم رهبر شیعیان این کشور را آزاد کرده و مسببان این جنایات را به سزای اعمال شان برساند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaeinuw49n661.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی