تاریخ انتشار۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 236750
امام جمعه سنندج:

رفراندوم مسلمانان تا آزادی قدس شریف ادامه دارد/ رژیم صیهونیستی باید از صحنه روزگار محو شود

امام جمعه سنندج گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و تا آزادی این مکان مقدس شاهد مبارزه مسلمانان با صهیونیست ها خواهیم بود.
رفراندوم مسلمانان تا آزادی قدس شریف ادامه دارد/ رژیم صیهونیستی باید از صحنه روزگار محو شود
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نمازجمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور گسترده روزه داران کردستانی در راهپیمایی روزجهانی قدس افزود: قدس متعلق به همه مسلمانان است و باید همه پیروان مذاهب اسلامی نسبت به این مکان مقدس احساس مسئولیت نمایند.

وی از راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یک رفراندوم جهانی مسلمانان نام برد که برای برچیده شدن رژیم نامشروع صهیونیستی برگزار می شود.
ماموستا خدایی افزود: این همه پرسی عمومی امت اسلامی باید تا نابودی رژیم صهیونیستی تداوم داشته باشد و روز به روز نیز تقویت شود.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام امت اسلامی موجب تضعیف جبهه کفر و استکبار می شود و باید مسلمانان همواره این مهم را مدنظر داشته باشند.
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ضرورت پراخت زکات فطریه و کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در این ایام مبارک شاهد کمک به مستمندان و نیازمندان و تقویت حمایت های مردمی باشیم.

وی همچنین به تبعات قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: ورود اجناس قاچاق به کشور صدمات بسیاری را به عرصه تولید وارد می کند و بیکاری جوانان ایرانی را افزایش می دهد لذا انتظار می رود مردم و مسئولان در این خصوص با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنند.
https://taghribnews.com/vdcaminuw49ne01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی