تاریخ انتشار۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 257496

عملیات سلحشورانه جوانان انتفاضه قدس در غور اردن/ادامه بازداشت فعالان و رهبران حماس در کرانه باختری

جوانان انتفاضه قدس لحظاتی عملیاتی سلحشورانه به پایگاه نظامی ارتش اسرائیل "کفیر" در شمال غور اردن حمله کردند.
عملیات سلحشورانه جوانان انتفاضه قدس در غور اردن/ادامه بازداشت فعالان و رهبران حماس در کرانه باختری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پایگاه عبری زبان 0404 ضمن اشاره به این مطلب، افزود که این جوانان یک قبضه تیربار اتوماتیکی از نوع "ماگ" را غنیمت گرفتند؛ این منبع خاطرنشان ساخت که این جوانان پس از اجرای این عملیات به سلامت از این منطقه خارج شدند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه به شهرها و روستاهای کرانه باختری حمله کردند؛ اشغالگران صهیونیست با حمله به شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس 11 نفر از فلسطینیان ساکن آنها را اسیر کردند که در میان آنان تعدادی از فعالان و رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس دیده می شود.

نیروهای ارتش صهیونیستی با چندین دستگاه گشتی به اردوگاه قدیمی عسکر در نابلس حمله کردند و به چندین خانه یورش بردند و احمد صقر ابوبصیر آزاده فلسطینی و رامی ابوحویله را اسیر کردند؛ ابوبصیر از فعالان حماس به شمار می رود و پیشتر چندین بار به دست اشغالگران اسرائیلی به اسارت درآمده است.

نیروهای صهیونیستی در اقدامی دیگری به شهرک عقابا در شهر جنین حمله کرده و عمر ولید ابوعره را بازداشت کردند؛ اشغالگران صهیونیست همچنین به خانه شیخ مصطفی ابوعره از چهره های اصلاح جنین یورش برده و از او و پسرش بازجویی به عمل آوردند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcao0nui49nmy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی