تاریخ انتشار۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 265362
امام جمعه نجف:

حملات تروریستی از روح اسلام و انسانیت به دور است/اقدامات آمریکا، آینده جهان را در حالتی از ابهام فرو برده است

امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خاطرنشان کرد که اقدامات نسنجیده آمریکا نسبت به سوریه و کره شمالی، آینده جهان را در حالتی از ابهام فرو برده است.
حملات تروریستی از روح اسلام و انسانیت به دور است/اقدامات آمریکا، آینده جهان را در حالتی از ابهام فرو برده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، با اشاره به عملیات آزادسازی غرب موصل گفت: تلاش و جانفشانی مجاهدان عراقی در مبارزه با داعش طی عملیات آزادسازی غرب استان موصل را ارج می‌نهیم.

وی آزادی کامل عراق از لوث تروریسم را نزدیک توصیف کرد و افزود: بیش از 60درصد از اراضی غرب استان موصل از چنگال داعش آزاد شده است.

امام جمعه نجف از صبر نیروهای امنیتی تشکر کرد و اظهار داشت: پیشروی آرام و طولانی مدت بهتر از فاجعه انسانی و آسیب رسیدن به رزمندگان است.

وی در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه این هفته، حمله تروریستی به کلیساهای شهر طنطا و اسکندریه مصر را محکوم کرد و اظهار داشت: چنین اقدام‎هایی از روح اسلام و انسانیت به دور است.

حجت الاسلام قبانچی، تصریح کرد: با حمله احمقانه آمریکا به یکی از پایگاه‎های نظامی سوریه و تهدید کره شمالی، آینده جهان در حالتی از ابهام قرار گرفته است.

وی با اشاره به سالروز سرنگونی حکومت رژیم بعث عراق،‌ عنوان کرد: اقدامات و جنایت های صدام نظیر قبرهای دسته جمعی، کشتار بیش از ۵۰۰ هزار نفر در انتفاضه شعبانیه، بازداشت های گسترده مخالفان، سلب آزادی، فشار اقتصادی به مردم، قلع و قمع علما و حمله موشکی به اماکن مقدس نباید فراموش شود.
 
https://taghribnews.com/vdcb0sb55rhb0fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی