تاریخ انتشار۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 156048

انتشار کتاب "تعلیم و تربیت در اسلام" شهيد مطهري به زبان بوسنیایی

تنا
کتاب «تعلیم و تربیت در اسلام» تألیف شهید استاد مرتضی مطهری به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در سارايوو به زبان بوسنیایی چاپ و منتشر شد.
انتشار کتاب "تعلیم و تربیت در اسلام" شهيد مطهري به زبان بوسنیایی
موضوع این کتاب درباره تعليم و تربيت در اسلام است و در آن، هدف از تعليم و تربيت که همان انسانسازی است، به تفصیل بحث شده است. این کتاب می کوشد تا مخاطب را با اصول تعليم و تربيت اسلام آشنا کرده و او را نسبت به قوانین و مقررات تعليم و تربيتى اسلام آگاه سازد. از جمله نكات مهم کتاب، این است كه در آن ابعاد تربیتی و اخلاقی انسان مورد توجه قرار می گيرد و با بررسی دوره‏هاى مختلف عمر، و با تکیه بر آموزه های قرآنی و روایی، اصول تربیتی و تعلیمی مورد نیاز انسان ارائه می شود.

این کتاب با ترجمه دکتر سداد دیزدارویچ، استاد دانشگاه توزلا و ویراستاری خانم مرسیها هوگیج در ۳۴۶ صفحه وارد بازار محصولات فرهنگی بوسنی گردید و مورد استقبال گسترده جمع کثیری از اساتید، پژوهشگران و علاقمندان به مباحث آموزشی و تربیتی در منطقه بالکان قرار گرفت.

گفتني است مراسم رونمایی از این کتاب با حضور مترجم و ویراستار اثر، در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب که از سوم لغایت هشتم اردیبهشت ماه سالجاری در سارایوو برگزار می شود، انجام خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdcba0b8wrhbsgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی