تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 174200

فراخوان هواداران فلسطین برای فشار به رسانه های انگلیسی برای افشائ حقایق

تنا لندن
ائتلاف همدردی با فلسطین در انگلیس، از مردم خواست تا رسانه های انگلیسی را برای انتشار حقایق درباره جنایات اسرائیل در بیت المقدس، تحت فشار قرار دهند.
فراخوان هواداران فلسطین برای فشار به رسانه های انگلیسی برای افشائ حقایق
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، ائتلاف همدردی با فلسطین در انگلیس (Palestine Solidarity Campaign UK)، از مردم این کشور خواست تا  با مکاتبه با مسوولان رسانه های انگلیسی، انتشار حقایق درباره
بیت المقدس و جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را خواستار شوند. به گزارش این ائتلاف، با این که وضعیت شرق بیت المقدس بحرانی است و خشونت اسرائیلی ها در آن بخش بیداد می کند، رسانه های انگلیسی حقایق را در این باره، منتشر نمی کنند. بنا به گزارش ائتلاف همدردی با فلسطین درانگلیس، رسانه های انگلیسی با حذف حقایق، به فریب افکار عمومی مشغولند و هیچ گزارشی از تداوم اشغال غیر قانونی سرزمین های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی ، جنایات روزمره اسرائیل در بیت المقدس، طرح های این رژیم برای بیرون راندن فلسطینیان از این شهر، بستن مسجدالاقصی و حملات روزافزون شهرک نشینان صهیونیست و ارتش این رژیم به فلسطینیان بیدفاع را منتشر نمی کنند.
ائتلاف همدردی با فلسطین در انگلیس در پایگاه اینترنتی خود می نویسد هماهنگی رسانه های انگلیسی در پنهان نگاه داشتن حقایق درباره جنایات رژیم صهیونیستی در شرق بیت المقدس، نشانگر اراده جدی رژیم اسرائیل در تسلط کامل بر این منطقه و بیرون راندن فلسطینیان از آن جاست. به همین علت، از مردم خواسته شده است تا با نوشتن نامه به دست اندرکاران رسانه های انگلیسی، از آنان بخواهند تا به پنهان ساختن جنایات اسرائیل پایان داده و حقایق را درباره شرایط وخیم شرق بیت المقدس، انتشار دهند.
https://taghribnews.com/vdcbgab8grhbz5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی