تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 261159

اعلام حمایت مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم

با نزدیک شدن زمان برگزاری محاکمه "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین در 27 فوریه (9 اسفند)، اهالی منطقه الدراز و دیگر مناطق بحرین ضمن تجدید پیمان با شیخ قاسم، بر آمادگی خود برای دفاع از ایشان تا پای مرگ بر اساس وظیفه شرعی تاکید کردند.
اعلام حمایت مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری اللؤلؤة، اهالی منطقه الدراز بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: در صورتی که رژیم آل خلیفه دست به هر گونه حماقتی بزند مسئولیت این امر متوجه رژیم خواهد شد زیرا مردم اجازه نخواهند داد به دین، رهبری وکرامت آنها توهین شود و در راه دفاع از دین از جان خود خواهند گذشت.
 
این بیانیه تاکید کرد: حوادث سال جدید 2017 نشان می دهد که رژیم به تجاوزها، ظلم و ستم و حمله به شیعیان ادامه می دهد و سریال جنایات آن ادامه دارد و بازداشت ها و حمله ها دیوانه وار در همه مناطق انجام می گیرد و سیاست حمله و جنایت بر کشور و مردم حکومت می کند.
 
بیانیه مذکور ضمن هشدار به شایعات مغرضانه دستگاه امنیتی و مزدوران آن برای خاموش کردن خشم مردمی، از مردم خواست به این شایعات گوش ندهند.
 
این بیانیه با اشاره به قطع برق و اینترنت مناطق شیعه نشین، جنایات و ربودن جوانان انقلابی از جمله سیدعلوی حسین، بیش از 120 روز بدون هیچ اطلاعی به خانواده وی و درگیری با تظاهرکنندگان و شلیک گلوله به آنها را از جنایات رژیم آل خلیفه برشمرد.
 
بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی مواجه است.
 
https://taghribnews.com/vdcbs8b59rhb08p.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی