تاریخ انتشار۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 154851
مدیر حوزه علمیه محمدیه اشرفدره(جرگلان):

شعار "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" در پرتو همدلی مردم و مسئولان تحقق می یابد

مدیر حوزه علمیه محمدیه اشرفدره شهرستان رازو جرگلان گفت: نامگذاری سال ۹۳ به نام،"اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" در پرتو همدلی و همفکری مردم و آحاد مسئولان تحقق می یابد و نقشه راه رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت مردم ایران اسلامی است.
شعار "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" در پرتو همدلی مردم و مسئولان تحقق می یابد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "اراز آخوند محمدی" مدیر حوزه علمیه اهل سنت محمدیه اشرفدره شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار تقریب با تبریک سال نو و عید نوروز بر همه ایرانیان با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان"اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار داشت: عنوان سال جاری، نقشه راه رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت ایران اسلامی است که ولی امر مسلمین جهان با نامگذاری مدبرانه خویش تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب می کنند. 

آخوند محمدی تصریح کرد: نامگذاری سال جدید به نام "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" دارای پیام های فراوانی است که یکی از مهمترین این پیام ها، تلاش و کوشش فراوان آحاد مردم و مسئولان در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور در عرصه ی اقتصاد و فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

مدیر حوزه علمیه اهل سنت محمدیه اشرفدره شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: با نامگذاری سال ۹۳ به عنوان"اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی"باید آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به آن دقت نظر و اهتمام ویژه داشته باشند چراکه این نامگذاری سال جاری، برعزت، تعالی و رشد کشور در عرصه های گوناگون می افزاید و ما یکبار دیگر شاهد شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص استکبار جهانی خواهیم بود. 

مدرس حوزه علمیه محمدیه اشرفدره، اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را تنها راه موفقیت و پیشرفت ملت ایران دانست و افزود: با اطاعت کردن ملت و مسئولان از سخنان حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب و حرکت در مسیر شعار امسال تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به خصوص استکبار جهانی و اسراییل غاصب خنثی خواهد شد.
 
آخوند محمدی گفت: در سال جاری، ملت ایران با وحدت اسلامی و تلاش همه جانبه در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کوششی مضاعف خواهند داشت و در راستای سازندگی بیش از پیش میهن اسلامی ایران، حماسه ای به یادماندی خواهند آفرید. 

وی بیان داشت:ملت ایران به خوبی نشان داده اند، همواره در تمامی مراحل پشتیبان نظام و انقلاب هستند و از هیچ تلاشی در راستای رسیدن به پیشرفت تعالی و روز افزون کشور فروگذار نیستند.
 
مدیر حوزه علمیه اشرفدره اظهارداشت: در سال جاری ملت فهیم ایران، به خوبی به دشمنان ایران اسلامی ثابت خواهند کرد، که با عزم ملی و اراده پولادین وتوکل بر الله تعالی به نحو احسن منویات رهبر عزیز انقلاب را، در زمینه اقتصاد و فرهنگ اطاعت و اجرایی خواهند کرد و تحریم های اقتصادی را همچون سال های گذشته بی اثرنشان خواهند داد. 
https://taghribnews.com/vdcbsab88rhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی