تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 200787

داعش "آنگلا مرکل" را هم تهدید کرد

اعضای گروه تروریستی و تکفیری داعش اولین بار فیلمی با زبان آلمانی منتشر و از همان ابتدا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان را به مرگ تهیدید کردند.
داعش "آنگلا مرکل" را هم تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از راشاتودی، داعش با انتشار یک فیلم به زبان آلمانی کاملاً روان، آنگلا مرکل را به سبب ریختن خون مسلمانان بی‌گناه در افغانستان، به مرگ تهدید کرده است. اعضای داعش در این فیلم آلمان و اتریش را به حملات انتقام جویانه و مرگبار تهدید کرده اند.
 
در این فیلم 5 دقیقه ای، داعشی ها به زبان آلمانی از همه مسلمانان اروپا می خواهند که برای ادای فریضه جهاد به گروه دولت اسلامی عراق و شام(داعش) بپیوندند و در آلمان و اتریش جهاد کنند. این فیلم از مسلمانان اروپا می خواهد همه کفار را در این دو کشور از میان بردارند.
 
یکی از داعشی ها در این فیلم شخص آنگلا مرکل را هدف حملات خود قرار می دهد و به او قول می دهد که روزی انتقام سختی از وی خواهد گرفت. علت خشم داعشی ها از مرکل در این فیلم کشتار مسلمانان افغانستان با شرکت در ائتلاف بین المللی و نیز ارسال سلاح برای مبارزه با گروه داعش عنوان شده است.
 
فیلم داعشی ها همچنین با صحنه های دیگری چون اعدام دو سرباز ارتش سوریه نیز همراه است.
 
رسانه های آلمانی می گویند دو نفری که در فیلم به زبان آلمانی سخن می گویند "ابوعمرالالمانی" و "محمدمحمود" معروف به "ابواسامه الغریب" از وین اتریش هستند.
محمد محمود چهارسال را نیز در زندان های اتریش به علت پیوستن به القاعده سپری کرده اما در سال 2012 از کشور اخراج شده است.
 
650 آلمانی هم اکنون در صفوف داعش مشغول کشتار مردم عراق وسوریه هستند.

 
https://taghribnews.com/vdcbwgb5zrhbgzp.uiur.html
مرجع : شفقنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی