تاریخ انتشار۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 258883

ناکام ماندن هجوم تروریست‌های داعش به حومه حلب/ پیشروی نیروهای سوری در حومه حمص

ارتش سوریه با هجوم تروریست‌های داعش به دانشکده هوایی در حومه شرقی حلب مقابله کرد.
ناکام ماندن هجوم تروریست‌های داعش به حومه حلب/ پیشروی نیروهای سوری در حومه حمص
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: تعدادی از تروریست های داعش در عملیات نیروهای سوریه در حومه حلب کشته و زخمی شدند.

هجوم گسترده تروریست های داعش از بخش شمال شرقی به دانشکده هوایی در حومه شرقی حلب ناکام ماند و درگیری شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست ها رخ داد که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

همچنین ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه حمص، عملیات نظامی غافلگیر کننده ای در جنوب غرب فرودگاه تیفور انجام داد و تروریست ها را از زمین و هوا هدف قرار داد.

در این عملیات ارتش سوریه بر مزرعه "فضه" و مناطق "بیت فضه" و قصر الحیر الغربی" مسلط شد و خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری به تروریست ها وارد آورد.

ارتش سوریه همچنین بر گستره سلطه خود در منطقه معامل و اطراف منطقه لواء التامین در شهر دیرالزور افزود و با پشتیبانی نیروی هوایی، شماری از عناصر تروریستی را در این مناطق به هلاکت رساند.

در حومه شمال شرقی دمشق نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع و محورهای ارتباطی تروریست های داعش را در شرق فرودگاه "سین" هدف قرار دادند.

در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن شماری از عناصر تروریستی، دو خودروی زرهی و مجهز به سلاح سنگین نیز منهدم شدند.

همچنین در ادامه طرح سازش ملی میان معارضان با حکومت سوریه، 60 عنصر مسلح از روستاها و شهرک های منطقه وادی بردی، با تحویل دادن تمامی سلاح های خود به این طرح پیوستند.
 
https://taghribnews.com/vdcbwwb5frhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی