تاریخ انتشار۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 172671

رژیم صهیونیستی به دنبال راه اندازی جنگ دینی است

رئیس جنبش اسلامی فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی ضمن درخواست برای حمایت فوری از مسجد الاقصی، گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن اسیر آزاد شده از زندانهای این رژیم ، تلاش می کند یک جنگ دینی راه بیاندازد.
رژیم صهیونیستی به دنبال راه اندازی جنگ دینی است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین(صفا)، شیخ "رائد صلاح "رئیس جنبش اسلامی فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی روز پنج شنبه در واکنش به شهادت رسیدن معتز حجازی جوان ۳۲ ساله فلسطینی توسط صهیونیست ها گفت: آنچه در شهر اشغالی قدس رخ می دهد رفتاری اشغالگرانه ، دیوانه‌وار و نازیستی است که اشغالگران بر اساس این رفتار ریختن خون فلسطینیان و حمله به مقدسات و در صدر آن مسجد الاقصی را بر خود حلال کرده اند.

وی افزود: اشغالگران به خودشان حق دادند حجازی را تعقیب کنند و بدون محاکمه بکشند و چنین اتفاقی فقط در سرزمین اشغالی رخ می دهد.

صلاح گفت: اشغالگران درها و ورودیهای مسجد الاقصی را به طور کامل تا ا طلاع ثانوی بسته اند و چنین اتفاقی برای نخستین بار است ‌که از سال ۱۹۶۷ میلادی رخ می دهد.

وی گفت اشغالگران با بستن مسجد الاقصی همه حد و مرزها را زیر پا گذاشته اند و مسئول عواقب آن هستند.

صلاح از تشکیلات خودگردان فلسطینی خواست هرچه سریعتر توافقنامه رم برای محاکمه بین المللی سران جنایتکار اسرائیل را امضا کند.

لازم به ذکر است، نظامیان صهیونیست بامداد روز پنج شنبه معتز حجازی ۳۲ ساله را در قدس اشغالی با این ادعا که در تلاش برای ترور یهودا گلیک خاخام صهیونیست و از طراحان حمله به مسجد الاقصی بود به شهادت رساندند.
https://taghribnews.com/vdcbz5b88rhbz0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی