تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 275740

همایش بین المللی با موضوع قدس در باکو برگزار می شود

سازمان همکاری اسلامی نشستی برای بررسی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و قدس در باکو برگزار می‌کند.
همایش بین المللی با موضوع قدس در باکو برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان همکاری اسلامی پنجشنبه و جمعه پیش رو (29 و 30 تیرماه) نشستی بین‌المللی در باکو برگزار می‌کند؛ موضوع این نشست، تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی است.

‌ در این نشست درباره قدس و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی کردن آن، به ویژه تعرض‌های خطرناک اخیر علیه مسجدالاقصی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در این نشست بین المللی، فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد، نمایندگان رسمی سازمان همکاری اسلامی و تشکیلات خودگردان فلسطین و نیز مقامات جمهوری آذربایجان حضور خواهند داشت.

سرپرستی هیات تشکیلات خودگردان فلسطین را "ریاض منصور" سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد بر عهده خواهد داشت؛ در این همایش بین المللی دو روزه موضوعات "زندگی تحت اشغال در شرق بیت المقدس"،"رویکردهای جدید به شرق بیت القدس" و "حمایت های بین المللی و منطقه ای از شرق بیت المقدس" بررسی خواهد شد . 

پس از عملیات استشهادی جمعه هفته گذشته در مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی این مسجد را به مدت دو روز بست و پس از دو روز بعد از کار گذاشتن گیت‌های کنترل تردد، این مسجد را باز کرد اما فلسطینی‌ها اعلام کرده‌اند این گیت‌ها باید برداشته شود و تفتیش‌های حقارت‌آمیز باید تمام شود.
https://taghribnews.com/vdcc0pqix2bqmm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی