تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 283732
​نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شرايط جهاني و كشور يك بحث مقابله جدي كفر و إيمان است/تشکیل کشورکردستان توطئه اسراییلی غربی ها علیه مسلمانان منطقه است

تنا - استان کردستان
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار نقش آفرینی هرچه بیشتر علما و روحانیون در راستای تقویت پایه های وحدت در جامعه شد و گفت: شرايط جهاني و كشور يك بحث مقابله جدي كفر و إيمان است.
شرايط جهاني و كشور يك بحث مقابله جدي كفر و إيمان است/تشکیل کشورکردستان توطئه اسراییلی غربی ها علیه مسلمانان منطقه است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در نخستین نشست فصلی مدرسین حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان های سنندج، کامیاران و دهگلان اظهار کرد: اين درگيري فرهنگي همواره در جوامع بشري بوده ولي الان گسترده تَر شده است.

وی افزود: غرب به دنبال أحاطه أغراض حيواني خويش بر جهان است و در این مسیر نیز از تمامی ابزارهای رسانه ای و تبیلغاتی بهره می برد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در ميانمار اعمال ضد انساني عليه مسلمانان اهل سنت انجام می شود و سازمان ملل و سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشري هم نشسته اند و نظاره گر هستند.

آیت الله شاهرودی افزود: باید بدانیم که دشمنان با تمام توان براي به فساد كشاندن مسلمان ها تلاش مي كننند و از ابزارهاي رسانه اي و تبليغاتي گسترده استفاده مي كنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود نیز به مبحث رفراندوم اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: اسرائيل هيچ وقت براي مسلمان ها خير نمي خواهد و كردها در این ماجرا قرباني مي شوند.

آیت الله شاهرودی اظهار کرد: كار تربيت اسلامي بايد دست روحانيت باشد وبايد به سؤالات و شبهه هاي ديني جوانان پاسخ دهند.

وی افزود: بايد اساتيد وارد ميدان شوند و در اين مسير ارتقاي زيرساخت ها مدنظر قرار گرفته است و فرمانداران را مجاب كرده ايم كه براي تكميل مدارس علوم ديني اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: با دانشگاه هاي مختلف براي راه اندازي رشته هاي مختلف به استان و به صورت بين المللي رایزنی هایی را شروع کرده ایم و گسترش تخصص هاي مختلف و بحث پژوهش مدنظر را در دستور کار قرار داده ایم.

آیت الله شاهرودی تأکید کرد: باید بحث هاي خارج از فقه براي ارتقاي سطح علمي راه اندازي شود وعقب افتادگي هاي گذشته را در مدارس علوم دینی جبران كنيم.
https://taghribnews.com/vdcc11qii2bq4m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی