تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۶
کد مطلب : 221262

دعوت رييس جمهور از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات

رييس جمهور از عموم مردم براي حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات آينده دعوت کرد.
دعوت رييس جمهور از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) آقاي روحاني شامگاه سه شنبه درجلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي،ضمن تحليل شرايط و روند پيروزي انقلاب اسلامي افزود: امام خميني (ره) رهبري انقلاب را با توكل به خداوند و اتكاي به اعتمادعميق مردم برعهده داشت و با بصيرت و شناخت كم نظير از شرايط كشور و جهان؛ بيش از همه به پيروزي انقلاب اسلامي اطمينان داشت.

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي پشت كردن ارتش به رژيم طاغوت را ناشي از جاذبه رهبري امام، مردمي بودن جنبش و يكپارچگي اجتماعي دانست و گفت: امروز هم ايمان و وحدت همراه با رهبري خردمند و دورانديشي ملت، ما را دربرابر توطئه ها پيروز مي کند.

آقاي روحاني پيروزي ملت ايران در مذاكرات هسته اي، احقاق حقوق ملي، لغو قطعنامه هاي شوراي امنيت سازمان ملل و رفع تحريم هاي ظالمانه را در امتدادايستادگي و موفقيت هاي ملت ايران ارزيابي کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره با تحكيم وحدت ملي و هدايت هاي موثر و هوشمندانه در تحقق اين دستاوردها نقش آفرين اصلي بوده اند.

رييس جمهور همچنين ضمن دعوت از عموم مردم براي حضور يكپارچه و پرشور در راهپيمايي22 بهمن، ابراز اميدواري کرد که انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي نيز با حضور حداكثري و آگاهانه مردم، برگ افتخار ديگري براي نظام جمهوري اسلامي باشد.


در ادامه اين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ، مقرر شد شوراي اجتماعي کشور در چارچوب منويات و تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر حل مهم ترين آسيب هاي اجتماعي کشور تشکيل شود.
همچنين در اين جلسه پس از قرائت گزارش وزارت کشور، اولويت هاي سياست هاي شوراي اجتماعي کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت تصميم گيري و عملياتي کردن برنامه هاي کشور براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي تاکيد شد.
دستگاه هاي فرهنگي، اجرايي، نيروي انتظامي، وزارت کشور و شهرداري ها نيز در اين چارچوب موظف مي شوند ضمن تقسيم کار در شوراي اجتماعي و با درنظر گرفتن بودجه هاي قابل توجه تخصيص يافته از سوي دولت يازدهم براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي، گزارش هاي لازم را خدمت مردم عزيز و رهبر
معظم انقلاب تقديم کنند.
رييس جمهور نيز در اين جلسه بر تشکيل سريع تر شوراي اجتماعي کشور تاکيد کرد.
https://taghribnews.com/vdccesqii2bqii8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی