تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 281860
امام جمعه مهاباد :

​آمریکا مترصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب است

تنا- استان آذربايجان غربي
امام جمعه مهاباد گفت: آمریکا مترصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب است و تنها راهکار برای ناکام ماندن توطئه های استکبار اتحاد و همدلی مسلمانان است.
​آمریکا مترصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری تقریب از مهاباد، ماموستا ملاقادر سهرابی در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مهاباد با وی اظهار داشت: اتحاد ناگسستنی بین طبقات مختلف جامعه، اقلیت ها و مذاهب مختلف موجب ناکامی و مستاصل شدن استکبار شده است.

وی در عین حال متذکر شد: اگر مسلمانان پیروزی کامل بر استکبار و دشمنان اسلام را طلب می كنند باید اتحاد، وحدت و یکپارچگی خود را در برابر آنها حفظ كنند.

سهرابی اضافه کرد: اگر ملت های مسلمان به دور از هر قومیت و نژاد در برابر دشمنان قسم خورده اسلام صفوف به هم فشرده ای را تشکیل دهند هیچ دولت مستکبری به خود جرأت مقابله با مسلمانان را به خود راه نمی دهد.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: آمریکا، منافقان و ایادی آنها فکر می کردند با به شهادت رساندن و ترور بزرگمردان می توانند موجب سقوط نظام شوند و خدشه ای به اسلام وارد کنند اما نمی دانستند که مردم پشتیبان ایران هستند و فرزندان انقلاب در نقاط مختلف کشور شهدا و ایثارگران را الگوی خود قرار داده اند.

سهرابی در ادامه سخنان خود با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم، اضافه کرد: مدیران ادارات و مسئولان بانک های عامل باید با درک مشکلات اقتصادی مردم در ارایه تسهیلات ملاحظه آنها را بکنند و متناسب با توان آنها و تولیدکنندگان وام با سود پائین اعطا کنند که این اقدام هم در رفع مشکلات اقتصادی مردم و هم اشتغال زایی نقش مهمی می تواند داشته باشد.
https://taghribnews.com/vdccesqix2bq448.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی