تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 257821

تلاش رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از اسرای آزاد شده فلسطینی

خانواده‌های فلسطینی ساکن کرانه باختری اعلام کردند رژیم صهیونیستی در اقدامی جدید که نقض قوانین بین‌الملل است، دهها دوربین مخفی داخل منازل آنها کار گذاشته است.
تلاش رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از اسرای آزاد شده فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری «سما»، خانواده های اسرای آزاد شده فلسطینی دهها دوربین مخفی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در منازل آنها به صورت مخفیانه کار گذاشته شده بود، را کشف کردند.
 این دوربین ها را نظامیان صهیونیست در یورش چند روز پیش به این منازل، به صورت مخفیانه کار گذاشته بودند.
 
بر اساس این گزارش، «ابو محمد جبریل» از ساکنان شهر «التقوع» در کرانه باختری گفت: ناگهان به چند شیء سیاه‌رنگ عجیب و کوچک در بالای درب اصلی منزلم مشکوک شدم، به آن نزدیک شدم و چون در نظرم عجیب بود آن را از در جدا کردم. اینها طوری کار گذاشته شده بودند که به سختی قابل دیدن بودند.
 
وی افزود: این اجسام را نزد یکی از دوستانم بردم و هنگامی که آن را تفکیک کرد با کمال تعجب دیدیم که دوربین مخفی است. فورا به دستگاه‌های امنیتی مربوطه اطلاع و این دوربین‌ها را به آنها تحویل دادیم و جستجو از منزل برای کشف دوربین‌های بیشتر آغاز شد.
 
جبریل گفت: دهها خانواده فلسطینی دیگر نیز با همین وضعیت روبرو شدند و پس از جستجوها مشخص شد دهها دوربین اسرائیلی در داخل منازل آنها کشف شد.
 
 این  اقدام ضد حقوق بشری، خشم بسیاری از فلسطینیان ساکن کرانه باختری را برانگیخت.
 
https://taghribnews.com/vdccimqis2bqp48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی