تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 199727

پیشروی ارتش سوریه در پالمیرا/ پاکسازی کامل شهر حسکه

نیروهای ارتش سوریه در ادامه مبارزات خود با تروریستها توانستند، بخشهای مهمی از شهر پالمیرا را آزاد و شهر حسکه را به طور کامل پاکسازی کنند.
پیشروی ارتش سوریه در پالمیرا/ پاکسازی کامل شهر حسکه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، بخش‌های مهمی از حومه شهر پالمیرا را از اشغال داعش خارج کنند؛ با پیشروی این نیروها، تروریست‌های داعش در حال فرار دسته جمعی از پالمیرا هستند.

ارتش سوریه در پیشروی خود به منطقۀ مثلث پالمیرا رسیده و کنترل زمینهای کشاورزی اطراف مدرسۀ سیاقه را در اختیار گرفته و مواضع داعش در این منطقه را منهدم کرده است، بنابر اطلاعات ارتش، داعش اکنون در فاصله 10 کیلومتری شهر قراردارد.

به نوشته روزنامه رای الیوم در این عملیات، شماری از تروریست‌های داعش کشته و عده‌ای زخمی شدند و تعدادی  خودرو آنان نیز منهدم شده است.

بازپس گیری این مناطق، انتقال ایمن نفت را از چاه جزل واقع در 20  کیلومتری شمال غرب پالمیرا به دیگر شهرها ممکن شده است.

ارتش سوریه و نیروهای کُرد همچنین توانستند، شهر "حسکه" واقع در شمال شرق سوریه را به طور کامل آزادکنند.

یک منبع نظامی ارتش سوریه گفت: در عملیات آزاد سازی حسکه، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، بیش از 500 تروریست مسلح را به هلاکت برسانند.

این منبع نظامی با اشاره به عملیات‌های نیروهای کُرد، افزود: نیروهای کُرد حامی ارتش، در از بین بردن مسیرهای تدارکاتی گروه‌های تروریستی مؤثر بودند و در این عملیات، گروه‌های تروریستی در حسکه محاصره شدند.

این منبع آگاه در ارتش سوریه همچنین از ادامه عملیات کشف و خنثی سازی تله‌های انفجاری در این شهر خبر داد و گفت: هم اکنون به اهالی مناطق غویران و النشوه الشرقیه اجازه داده شده است تا به منازل خود باز گردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdccioqsm2bqom8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی