تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 257272

گفت وگوی تلفنی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با همتای روس خود

دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه در گفت و گوی تلفنی درباره آخرین تحولات سیاسی امنیتی نظامی سوریه پس از استقرار آتش بس بحث و تبادل نظر کردند.
گفت وگوی تلفنی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با همتای روس خود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این تماس تلفنی که شب گذشته انجام شد نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه و دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی سوریه پس از استقرار آتش بس در این کشور را مورد بحث و بررسی قراردادند.
 
در جریان این گفت وگو ضرورت رایزنی و گفت وگوی مستمر طرفین به منظور پیش برد فرآیندهای سیاسی در بحران سوریه مورد تاکید قرار گرفت.
 
بررسی راهکارهای تقویت و تداوم مبارزه مشترک با تروریسم تکفیری بویژه گروه های جبهه النصره و داعش در سوریه تا نابودی کامل جریان های ذکر شده از محورهای دیگری بود که شمخانی و پاتروشف در مورد آن گفت وگو کردند.
 
طی روزهای اخیر و با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس سه جانبه سیاسی که با ابتکار ایران، روسیه و ترکیه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می گردد ،رفت و آمد و گفت وگو میان مقامات سیاسی، نظامی و امنیتی تهران، مسکو و دمشق،افزایش قابل توجهی داشته است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdccmmqii2bqpi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی