تاریخ انتشار۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 217500
//دو خبر از لبنان//

گزارش نقض حاکمیت لبنان به شورای امنیت/ نگرانی صهیونیستها از فعال شدن جبهه جولان

وزارت خارجه لبنان اعلام کرد: قصد دارد شورای امنیت را درجریان نقض حاکمیت این کشور از طرف رژیم صهیونیستی درسال 2015 قراردهد.
گزارش نقض حاکمیت لبنان به شورای امنیت/ نگرانی صهیونیستها از فعال شدن جبهه جولان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که جبران باسیل، وزیر خارجه این کشور سفارشات و دستورات لازم را درباره دادن گزارش نقض حاکمیت لبنان در سال 2015 به شورای امنیت ارائه کرده است.
 
در گزارش وزارت خارجه لبنان جزئیات نقض حریم هوایی، دریایی و زمینی این کشور از جانب رژیم صهیونیستی در هر ماه ذکر شده است. براساس این گزارش رژیم صهیونیستی درسال 2015، 1168 بار حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان را نقض کرده است.
 
خبر دیگر این که اظهارات دبیر کل حزب الله لبنان درباره پاسخ مقاومت به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت سمیر قنطار، صهیونیستها را نگران کرده است.
 
"گادی آیزنکوت" رئیس ستاد ارتش رژیم  صهیونیستی گفته با توجه به تهدیدهای دبیرکل حزب الله لبنان شرایط در جبهه شمالی طوفانی خواهد شد و این تحولات مسؤولیت تیپ کوماندو در ارتش اسرائیل را بیشتر می کند. این نیروها به مثابه گارد و سپر حامی اسرائیل هستند."
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشهایی از سخنان سید حسن نصرالله را پخش کرد که گفته بود بی تردید پاسخ به جنایت ترور شهید قنطار در راه است. به مرزهای بین لبنان و فلسطین اشغالی بنگرید از مزارع شبعا تا جبل الشیخ تا اخرین نقاط موضعگیری صهیونیستها در جولان اشغالی را تحت نظر داشته باشید متوجه ترس و وحشت آنها خواهید شد. همانند موش در لانه های خود  پنهان شدند.
 
 "حزی سیمانطوف" کارشناس مسائل خاورمیانه شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "تهدیدهای سید حسن نصرالله هدفمند و پیش بینی ها حاکی است وی تهدیدات خود را علیه اسرائیل عملی می کند و عملیات انتقام جویانه حزب الله برای ترور سمیر قنطار از جولان خواهد بود."
 
https://taghribnews.com/vdccxmqix2bqsp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی