تاریخ انتشار۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 206882

آل سعود بي تدبيري خود را به پاي قضا و قدر مي نويسد. عربستان سالهاست خود را به دروغ خادم حرمين شريفين معرفی می کند

ماموستا مصطفی محمودی: آل سعود به عمد و با كينه توزي درهاي خروج اضطراري را بسته و زمينه را براي جان باختن هزاران انسان بي گناه فراهم كرده است.
آل سعود بي تدبيري خود را به پاي قضا و قدر مي نويسد. عربستان سالهاست خود را به دروغ خادم حرمين شريفين معرفی می کند
 
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) ماموستا مصطفي محمودي امام جمعه اهل سنت پيرانشهر گفت : جاي بسي تاسف است كه دولت عربستان و حتي مفتي هاي اين كشور حادثه منا را پاي تقدير مي نويسند و خود را تبرئه مي كنند.

وي افزود: مقصر نشان دادن قضا و قدر- اوج سفاهت آل سعود را آشكار مي سازد و حقيقت آن است كه آل سعود به عمد و با كينه توزي درهاي خروج اضطراري را بسته و زمينه را براي جان باختن هزاران انسان بي گناه فراهم كرده است. 

ماموستا محمودی با بیان اینکه عربستان تمام فكر و ذكر خود را معطوف به حمله به يمن و قتل و غارت اين سرزمين كرده است افزود: همين عامل او را از پرداختن به وظايف خود در قبال حج امسال غافل كرد و اگر تدابير لازم در اجراي مراسم حج و حركت حجاج به رمي جمرات اتخاذ مي شد و اگر خيابانها بسته نمي شد هرگز چنين اتفاقي نمي افتاد.

وي افزود: اداره حج بايد از آل سعود گرفته شود چرا كه عربستان سالهاست خود را به دروغ خادم حرمين شريفين عنوان مي كند در حالي كه در عمل هيچ خدمتي از او به زائران و حرمين شريفين صورت نمي گيرد.

ماموستا محمودي تاکید کرد: سران دولت هاي اسلامي موظف به اتخاذ تدابير ويژه در اين خصوص هستند.

 
https://taghribnews.com/vdcdj90xxyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی