تاریخ انتشار۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 173483
روزنامه ایندیپندنت

ثروتمندان صهیونیست ، رهبر حزب کارگر انگلیس را تهدید کردند

تنا-لندن
تهدید پولداران صهیونیست علیه حزب کارگر انگلیس در زمانی صورت می گیرد که این حزب به منظور تامین هزینه انتخابات سراسری سال آینده میلادی، نیاز فوری به 19 میلیون پوند دارد.
ثروتمندان صهیونیست ، رهبر حزب کارگر انگلیس را تهدید کردند
ثروتمندان صهیونیست تهدید کردند به خاطر انتقاد میلی بند، رهبر حزب کارگر از حملات اسرائیل به غزه و نیز حمایت از تشکیل کشور فلسطین، به حمایت مالی خود از این حزب پایان می دهند.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، روزنامه ایندیپندنت نوشت پولداران صهیونیست به اِد میلی بند ، رهبر حزب کارگر انگلیس هشدار داده اند که برای جلوگیری از انتقاد از اقدامات اسرائیل،  حمایت مالی خود از این حزب را قطع خواهند کرد . حزب کارگر انگلیس، در حمایت از شناسایی دولت مستقل فلسطینی، ماه پیش به طرحی رای داد که از دولت انگلیس می خواست به منظور شناسایی کشور فلسطینیان، اقدام کند.
اد میلی بند در زمان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه در ماه اوت، این حملات را نادرست و نامتناسب خوانده و گفته بود اسرائیل با اقداماتش، هر روز دوستانش را در جامعه بین الملل از دست می دهد.
روزنامه ایندیپندنت نوشت تهدید پولداران صهیونیست علیه حزب کارگر انگلیس در زمانی اعلام می شود که این حزب به منظور تامین هزینه انتخابات سراسری سال آینده میلادی، نیاز فوری به 19 میلیون پوند دارد. هواداران صهیونیسم در احزاب سیاسی بریتانیا، نفوذ دارند و با پرداخت کمک های مالی، بر سیاست های این احزاب، اثر می گذارند. در سه حزب کارگر، محافظه کار و لیبرال دموکرات انگلیس که ده ها سال است قدرت را در دست دارند، گروه های "دوستان اسرائیل"نیز  تشکیل شده است که وظیفه آن ها، حمایت از رژیم اسرائیل است.
https://taghribnews.com/vdcdjs0fsyt05o6.2a2y.html
مرجع : روزنامه ایندیپندنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی