تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۱
کد مطلب : 257156
مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت اشنویه:

کسانی که مسلمانان را به قتل می رسانند بویی از اسلام نبرده اند

تنا - اذربایجان غربی
مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت اشنویه گفت: کسانی که مسلمانان را به قتل می رسانند و کشت و کشتار می کنند بویی از اسلام نبرده اند.
کسانی که مسلمانان را به قتل می رسانند بویی از اسلام نبرده اند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا علی علی بلاغی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهار کرد: هر کشوری به گروه های تکفیری کمک کند جنایتی هولناک مرتکب می شود. وی با اشاره به حمایت آل سعود از گروه های تکفیری افزود : هر کشوری که از استثمارگران پول می گیرد و به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام می زند دشمن مسلمانان است.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت اشنویه متذکر شد: آل‌سعود به عنوان یکی از مزدوران، دست نشانده و خادم انگلیس و آمریکا است و به هیچ عنوان نمی‌تواند خادم اسلام باشد.
علی بلاغی اتحاد و همبستگی امت اسلامی را تنها راه نجات آنان در برابر استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: مهمترین اصل در شرایط فعلی، حفظ وحدت و انسجام مسلمانان در برابر دشمنان است.

وی ایجاد تفرقه در بین مذاهب را از جمله دسایس سازمان یافته دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت: امت اسلامی باید با حفظ وحدت و انسجام در برابر استکبار و دشمنان دین خدا مقاومت و ایستادگی کنند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت اشنویه به پیروزی حلب اشاره و خاطرنشان کرد: مسلمانان در هر جای دنیا باشند برادر هستند و پیروزی حلب پیروزی همه مسلمانان جهان است. وی اضافه کرد: این پیروزی باعث شکست و ناکامی کشورهای غربی و تروریست در سوریه شد.

علی بلاغی افزود: آنها می خواهند امت اسلامی را به جان یکدیگر بیندازند تا به اهداف شوم خود برسند اما پیروزی حلب باعث ناکام ماندن آنان شد، لذا امیدواریم همه مسلمانان توطئه ها را خنثی کنند و اتحاد بزرگ اسلامی به وجود آید.
 
https://taghribnews.com/vdcdk50x9yt0kf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی