تاریخ انتشار۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 224152

حماس اتهام مصر درباره ترور دادستان این کشور را نپذیرفت

رهبر بلندپایه جنبش حماس اتهامات مصر درباره دست داشتن این جنبش درعملیات ترور دادستان سابق مصر را به شدت محکوم کرد و گفت: جنبش حماس هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد.
حماس اتهام مصر درباره ترور دادستان این کشور را نپذیرفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، "مشیر المصری" یکی از رهبران بلندپایه جنبش حماس گفت: اتهامات رسانه ها و دستگاه قضایی مصر علیه جنبش حماس مبنی بر دست داشتن این جنبش در عملیات ترور "هشام برکات" دادستان سابق مصر، بی اساس و باطل است.
 
وی افزود: مقامات کنونی حاکم بر مصر درصدد مصادره بحران داخلی خود به زیان ملت فلسطین و ایجاد یک دشمن وهمی و خیالی هستند. آنان می توانند هر طرفی به غیر از جنبش حماس را متهم کنند زیرا این جنبش سلامت و بی طرفی خود را در مسائل و پرونده های مختلف ثابت کرده است.
 
مشیر المصری خاطرنشان کرد: جنبش حماس درعرصه عملی نشان داده است که تنها با رژیم صهیونیستی آن هم در سرزمین فلسطین مبارزه می کند و این در حالی است که رژیم صهیونیستی دایره و دامنه جنگ را به خارج از مرزهای فلسطین نیز کشانده است.
 
وی اظهار داشت: حماس هیچ توجهی به اتهامات هر از چند گاه دولت کنونی مصر نمی کند. ما به همه توطئه گران می گوییم که به توطئه های خود علیه جنبش حماس دل خوش نکنند. زیرا بیش از ده سال محاصره کافی است تا بدانیم ما از مواضع و اصول خود دست بر نمی داریم و تسلیم نمی شویم.
 
این مقام جنبش حماس در پایان تأکیدکرد: غزه و ملت فلسطین مقاومت می کند و به مقاومت نیز ادامه می دهد. بنابراین بهتر است که مغرضان و توطئه گران درمحاسبات خود در قبال جنبش حماس تجدید نظر کنند.
https://taghribnews.com/vdcdko0xxyt0xf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی