تاریخ انتشار۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 236843

برپایی اولین نماز جمعه وحدت گرا در فلوجه پس از آزادی

شهر فلوجه واقع در شمال بغداد، در روز قدس شاهد برپایی اولین نماز جمعه وحدت گرا پس از آزادی این شهر از چنگال داعش، با حضور شیعیان و اهل تسنن این شهر بود.
برپایی اولین نماز جمعه وحدت گرا در فلوجه پس از آزادی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبداللطیف الهمیم، رئیس دیوان وقف سنی عراق، در خطبه های نماز جمعه وحدت گرای دیروز در شهر فلوجه که اولین نماز جمعه با حضور شیعیان و اهل تسنن پس از آزادی این شهر بود، تأکید کرد: شهر فلوجه در مقابل تروریسم پایدار خواهد ماند و آوارگان این شهر به زودی و در نزدیک ترین زمان ممکن به این شهر باز خواهند گشت. درهای استان نینوا نیز به روی نیروهای امنیتی باز است تا مانند شهر فلوجه، آنجا نیز از لوث وجود تروریست های داعش آزاد شود.
 
الهمیم خاطرنشان کرد: شهر فلوجه به دست تروریست های داعش گوش تا گوش ذبح شده است اما می توان گفت این شهر کارنامه عراق است و وجودش بر زنده بودن این کشور تأکید دارد.
 
وی افزود: شهر فلوجه همچنان در برابر تروریسم پایدار خواهد ماند زیرا داعش شهرهای ما را که تخریب و نابود کرده، ترک کرده است.
 
الهمیم همچنین تصریح کرد: خون های پاک زیادی در درگیری های فلوجه ریخته شد و همه آنها نشان از وحدت ملت عراق در برابر تروریسم ترسو و بزدل دارند. فلوجه به زودی با رایحه مساجد و مناره های سر کشیده به آسمان، بیدار خواهد شد و زندگی جدیدی را آغاز خواهد کرد.
 
 رئیس دیوان وقف سنی عراق در پایان خطبه های نماز جمعه، خطاب به آوارگان این شهر نیز گفت که شما به زودی و در نزدیک ترین زمانی که تصور می کنید به شهر خود باز خواهید گشت.
 
https://taghribnews.com/vdcdo90xsyt0sj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی