تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۲
کد مطلب : 276740

نماينده فلسطين در سازمان ملل رژيم صهيونيستي را محكوم كرد

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت رژیم صهیونیستی را به خاطر بستن مسجد الاقصی محکوم کرد.
نماينده فلسطين در سازمان ملل رژيم صهيونيستي را محكوم كرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ریاض منصور نماینده فلسطین در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوضاع قدس گفت: ما بسته شدن مسجد الاقصی از طرف اسرائیل و سایر اقدامات تحریک آمیز آن را محکوم می کنیم؛ ما تحت هیچ شرایط یا بهانه ای نمی پذیریم که این مکان مقدس به روی نمازگزاران بسته شود. 
 
ریاض منصور گفت: شرایطی که ما بارها نسبت به آن هشدار داده بودیم - یعنی ایجاد یک مناقشه مذهبی - با اصرار اسرائیل بر اقدامات غیرقانونی اش در بخش های اشغالی شرق قدس، به سرعت در حال رخ دادن است؛ اقدامات غیرقانونی اسرائیل شامل رفتار تهاجمی و نقض تحریک آمیز وضعیت تاریخی الحرم شریف (مسجد الاقصی) و  تحریک حساسیت های مذهبی به نقطه انفجار است. ما در نقطه بحرانی قرار داریم.
 
وی در ادامه افزود: ما بسته شدن مسجد الاقصی از طرف اسرائیل و سایر اقدامات تحریک آمیز آن را محکوم می کنیم؛ ما تحت هیچ شرایط یا بهانه ای نمی پذیریم که این مکان مقدس به روی نمازگزاران بسته شود. 
 
ریاض منصور همچنین گفت: ما خواستار احترام و اجرای کامل تمامی قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل هستیم. این شورا نه تنها قدرت اِعمال قانون را دارد، بلکه وظیفه دارد این قانون را حفظ کند. اعتبار و اقتدار شورا در این مورد و تمامی موارد دیگر به این بستگی دارد. مسئله فلسطین نمی تواند استثنای قاعده باشد.

 
https://taghribnews.com/vdcdo90xzyt0556.2a2y.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی