تاریخ انتشار۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 258849
امام جمعه اهل سنت شهر مراوه تپه:

صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگان است

تنا گلستان
امام جمعه اهل سنت شهر مراوه تپه، گفت: صیانت و پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد جامعه است.
صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگان است
  به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،«آخوند خوجه دوردی غراوی فر» در دیدار با مسئولین شهرستان مراوه تپه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این انقلاب حاصل خون شهیدان بسیاری است به همین خاطر صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب وظیفه یکایک افراد جامعه و به ویژه مسئولان است.
به گفته وی؛ مردم غیور ایران اسلامی با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به نظام سلطه پیام می دهند که این ملت همچنان نسبت به آرمان های شهدا و رهبری نظام وفادار و پای انقلاب ایستاده است و از انقلاب اسلامی حمایت، دفاع و حراست می‌ کند.
امام جمعه اهل سنت شهر مراوه تپه با اذعان بر اینکه دهه فجر برای ملت ایران دهه مهم تاریخی، سرنوشت ساز، خاطره انگیز و پر پیام است، گفت: در دهه فجر مردم هر آنچه که از ظلم، جنایات و خیانت دیده بودند آن را به زباله دان تاریخ ریخته و محصول تلاش 15 ساله خود را دیدند.
وی ادامه داد: با همت مردم بزرگ ایران و به رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه) یک حکومت مستبد ظالم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی سقوط کرد و یک حکومت دینی به معنای جمهوری اسلامی ایران به بار نشست.
به گفته وی؛ با فرا رسیدن دهه فجر مردم عملکرد، زحمات و فداکاری شهدا و ایثارگران و سقوط دودمان پهلوی و بیرون راندن آمریکا از کشور را جشن می گیرند.
این عالم برجسته اهل سنت گلستانی با بیان اینکه در دهه فجر مردم شاهد زحمات و ایثار شهدا و خانواده شهدا بودند، تصریح کرد: مردم توانستند پایه های استکبار را به لرزه در بیاورند و شاهد شروع حکومت دینی و آغاز یک حکومت ارزشی و معنوی با رهبری امام خمینی (ره) باشند.
وی، افزود: در دهه فجر نشان داده می‌شود که نام شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مجاهدین همچنان در این کشور بلند آوازه است و به زیبایی می درخشد.
به گفته وی؛ از پیام های مردم در دهه فجر به آمریکا این است که  این ملت در سال 57 تصمیم گرفت پای آمریکا و استکبار را برای همیشه از این کشور قطع کند، وفاداری به رهبر معظم انقلاب، ولایی و پایبند بودن به آرمان های انقلاب از دیگر پیام های ایام الله دهه فجر است.
آخوند غراوی فر با اشاره به وفاداری وصف ناپذیر ملت به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این مردم همان ملت سال های 42 و 57 است و عهد و پیمان بسته اند که از راه و آرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) دفاع و 22 بهمن را هرچه باشکوه تر برگزار کنند.
وی، ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تصمیم گرفته اند مشت گره کرده خودشان را محکمتر از همیشه بر سر آمریکای جنایتکار بکوبند.
امام جمعه اهل سنت شهر مراوه تپه از مسئولین شهرستان خواست با حفظ وحدت و یکپارچگی و همدلی در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه  نیز در این دیدار بصیرت مردم را بزرگترین رهاورد انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل (ره) دانست و گفت: نتیجه این امر در مشارکت و حضور مردم در مراسم های مختلف ملی و مذهبی به خوبی مشهود است.
«اسمعیل تاجی» افزود: حضرت امام در آن دوران خفقان و محدودیت های شدیدی که وجود داشت این حرکت بزرگ را آغاز کرد و با تلاش مستمر به ثمر رساند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdoj0xnyt0kj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی